اعتراض مردم دیار علویان نسبت به اقدام شیطان بزرگ در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی

نمازگزاران ساروی در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس، اعتراض خود را در قالب راهپیمایی با صدور بیانیه ای ابراز داشتند.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۹۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نمازگزاران ساروی پس از برگزاری نماز جمعه با انتقاد نسبت به اظهارات ترامپ در ارتباط با معرفی کردن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم کودک‌‌کش صهیونیستی، اعلام کردند: این اقدامات زمینه سرنگونی این رژیم را فراهم کرده است.

نمازگزاران ساروی بیان کردند: امروز اراده پولادین انسان‌های آزاده جهان و مسلمانان اجازه تعرض به خاک مسلمانان را نمی‌دهد.

مردم ساری با اعلام اینکه  اقدامات رژیم کودک‌ش صهیونیست امروز مورد انتقاد بسیاری مسلمانان جهان قرار گرفته است، بیان کردند: اتحاد جهانی در حال شکل‌گیری علیه رژیم اشغالگر قدس است.

نمازگزاران ساری بیان کرد: وحدت مسلمانان در حال تقویت است و باید به صورت جدی در برابر این رژیم اشغالگر قدس و اقدام نابخردانه ترامپ بایستیم.

مردم ساری با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند: جرثومه فساد باید از منطقه ریشه کن شود، مسلمانان همیشه با صهیونیست در جهاد است و این جهاد و مبارزه تا زمان نابودی کامل ظلم در جهان ادامه دارد.

علویان مرکز استان مازندران در پایان خواستار تقویت همه مسلمانان جهان شده و اعلام کردند: توطئه آمریکا محکوم به شکست است.

 در پایان این اجتماع بزرگ مردمی بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات غیر عقلانی ترامپ علیه قبله اول مسلمانان جهان امضا شده است.

نمازگزاران ساروی در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها