مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

ریزش کوه علت انسداد بزرگراه حاجی آباد/پایان بهمن بازگشایی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ریزش کوه و انسداد جاده سیرجان – حاجی آباد کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ را مسدود کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۲۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ داریوش باقرجواندر مورد علت انسداد بزرگراه سیرجان - حاجی آباد بیان داشت: کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ جاده سیرجان- حاجی آباد به صورت ۲۴ ساعته از۳۰ مهرماه به جهت انجام عملیات بازگشایی بسته شد و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه این عملیات به طول بیانجامد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان افزود: به علت ریزش شدید کوه، حجم بالای عملیات و برآورد ۲.۵میلیون متر مکعب خاکبرداری و احتمال انفجار جهت پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی و حفظ جان هموطنانی که از این مسیر تردد می‌کنند با ترانشه‌برداری و سبک‌سازی ایمن‌سازی شود ، عملیات ریزش برداری ترانشه کیلومتر ۵۲ تا ۶۰ محور سیرجان – حاجی آباد از اول آبان ماه به مدت ۴ ماه مسدود خواهد بود.

باقر جوان افزود: عملیات ترانشه برداری و ایمن سازی مسیر به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و مسیر محور جایگزین بزرگراه حاجی آباد - سیرجان ترافیک به صورت دو طرفه عبور است.

وی اظهارداشت: با توجه به دستور استاندار محترم دکتر همتی و تلاش شبانه روزی عوامل راهداری برای حفظ جان هموطنان گرامی عملیات ریزش ترانشه و خاکبرداری با سرعت در حال انجام است.

باقرجوان خاطرنشان کرد: درحال حاضر با حضور عوامل راهداری و نیروهای پلیس راه استان ترافیک به صورت روان در این محور برقرار است.

به گزارش مهر، طبق مشاهدات عینی خبرنگار مهر ترافیک سنگینی طی هفته های اخیر در این مسیر ایجاد شده است به طوری که هفته گذشته یک حدود یک ساعت و نیم مدت زمان عبور از این ترافیک تخمین زده شد. همچنین جمعه شب هم خبرنگار مهر در مسیر عبور از این بزرگراه بیش از یک ساعت معطل شده است.

ارسال نظرات