رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

ترامپ فاتحه تمام مذاکرات را خواند/ اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا با حرکت توفنده آزادی‌خواهان مواجه می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم‌گیری‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس گفت: این اقدام رئیس جمهور جاهل آمریکا حتما با حرکت توفنده آزادی‌خواهان و مسلمانان مواجه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۹۶۷۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج ، محمدرضا پورابراهیمی دیشب در یادواره شهدای مسجد 14 معصوم شهرک ایرانمنش کرمان با بیان اینکه جنگ امروز علیه جمهوری اسلامی با ادبیاتی جدید و جنگ نیابتی است، عنوان کرد: از ماموریت‌های جبهه استکبار مواجهه با جمهوری اسلامی است و این مسئله را به روش‌های گوناگون دنبال می‌کند و در سال‌های گذشت شاهد این موضوع بودیم.

وی هشت سال دفاع مقدس را عامل کسب دستاوردهای بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: با وجود هزینه‌های سنگینی از جمله نیروهای جوان که در این دوران دادیم، اما به یک قدرت بلامنازع در منطقه بدل شدیم.  

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در یک دهه اخیر دیدیم که روسای جمهور آمریکا بارها صحبت از گزینه نظامی کردند، اما جمهوری اسلامی توانست با اتکا به جوانان خود و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به قدرت برتر تبدیل شده و منطقه را تحت تاثیر خود قرار دهد و گزینه نظامی حذف شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اکنون فرماندهانی در عرصه جهانی هستند که معادلات جهانی را برهم زدند و رسما کشورهای اروپایی به اقتدار ما در منطقه اذعان دارند.

پورابراهیمی گفت: حرکت کنونی دشمن در عرصه نرم‌افزاری است یعنی جدا کردن مردم و جوانان از اعتقاداتی که موجب شده این شجاعت‌ها ایجاد شود و اصلی‌ترین موضوع و نگرانی جامعه ما باید براساس این مسئله باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی به واسطه تمسک به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) است و دشمن نیز روی این مسئله دست گذاشته است.

وی ادامه داد: دشمن در کنار جریان سخت‌افزاری،‌ عرصه نرم‌افزاری را برای ایجاد شبهه و شک و تردید در ذهن جوانان نسبت به مبانی انقلاب، امام، اسلام و تفکر شیعه ایجاد می‌کند.

پورابراهیمی بیان داشت: ده‌ها سایت و فضای مجازی و رسانه‌های مختلف جمع شدند که جوانان ما را از انقلاب بگیرند و خطر آن به مراتب از جنگ نظامی بدتر است.

وی تصریح کرد: جوانی که هویت نداشته و اعتقادات دینی و مذهبی خود را ضعیف شده ببیند، نمی‌تواند مقابل دشمن بایستد و از حوزه انقلاب اسلامی دفاع کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکریم که با وجود جنگ نرم‌افزاری و با وجود اینکه تلفات و صدماتی هم داده‌ایم، اما مسیر حرکت جوانان ما با شناختی که از مسیر مکتب سید‌الشهدا (ع) دارند، هر روز نورانی‌تر و با اقتدار بیشتر است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم‌گیری‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس گفت: رئیس جمهور جاهل آمریکا بعد از چند سال قدس را به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی مطرح می‌کند و حتما با حرکت توفنده تمام آزادی‌خواهان، مسلمانان و همه کسانی که به فلسطین اعتقاد دارند، مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: چنین تصمیمی از سوی رئیس جمهور آمریکا، یعنی فاتحه تمام مذاکرات را خواند و آب پاکی روی دستان کسانی ریخت که می‌خواستند با آمریکا مذاکره کنند.

پورابراهیمی بیان داشت: آمریکایی‌ها زبان مذاکره را نمی‌فهمند و فقط به دنبال جنگ هستند، کاری که سال‌ها در عراق، سوریه و فلسطین و ... انجام می‌دهد.

وی برگزاری مجالس یادواره شهدا را به واسطه ترویج فرهنگ شهادت و شهید دانست و گفت: اگر با تفکر شهدا آشنا شویم، جریان خودی و دشمن را هم شناخته و در فتنه دچار تردید در تصمیم نمی‌شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات