خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

آمریکا درصدد غائله‌ای دیگر میان مسلمانان است

امام جمعه بوکان در خطبه‌های آئین سیاسی عبادی نماز جمعه بوکان اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۲۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان در خطبه‌های آئین سیاسی عبادی نماز جمعه بوکان با محکومیت اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد با انتقال سفارت خود به اورشلیم بیت المقدس مسلمانان را به عنوان پایتخت صهیونیسم معرفی کند تا آشوبی دیگر میان مسلمانان به پا کند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: بیت المقدس متعلق به قشر خاصی نیست بلکه قبله نخست مسلمانان و ادیان آسمانی است و متعلق به همه مسلمانان است.

خلیفه زاده خاطر نشان کرد: آمریکا می‌داند که دوران داعش به سر آمده و دیگر نمی‌تواند کاری بکند بنابراین با توطئه‌ای جدید درصدد از بین رفتن مسلمانان برآمده و اما غافل از این که میان مسلمانان اتحاد و برادری است و نمی‌گذارند که دشمنان اسلام کاری از پیش ببرند.

خطیب جمعه بوکان با اشاره به هفته وحدت تاکید کرد: باید اتحادی را پیامبر اکرم(ص) پایه‌گذاری کرد و امام راحل (ره) با نامگذاری هفته وحدت به اختلافات بین مذاهب پایان دادند را ادامه دهیم و نگذاریم دشمنان اسلام به وحدت و انسجام ما ضربه وارد کنند و به اهداف شوم خود برسند بلکه باید با برقراری عدالت و راستی با همدیگر اسلام ناب محمدی را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان دین اسلام از صدر اسلام تا کنون به بهانه‌ها و توطئه‌های مختلف درصدد تفرقه بین مسلمانان هستند اما مسلمانان با هوشیاری و آگاهی نگذاشته‌اند و اکنون هم اگر ایادی آن‌ها به خود بیایند چنین اتفاقی هرگز نمی‌افتد.

امام جمعه بوکان با تبریک روز دانشجو هم بیان کرد: کسب علم و دانش سبب آگاهی انسان می‌شود امید است دانشجویان ما با آگاهی از مسایل علمی و عملی و نیز در کنار آن آگاهی از مسایل دینی و سیاسی روز فریب دشمنان اسلام و ایران را نخورند و هوشیار باشند.

 

 

ارسال نظرات