مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان:

توزیع بیش از 19 میلیون لیتر نفت سفید با شروع فصل سرما در منطقه زنجان

بیش از 19 میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای مهرماه سالجاری و با شروع فصل سرما در منطقه زنجان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۳۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از توزیع بیش از 19 میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای مهرماه سالجاری خبر داد و گفت: این میزان مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود 16 میلیون و 370 هزار لیتر نشان از یک افزایش 20درصدی مصرف دارد .

محمودآقامحمدیان افزود: از میزان 19 میلیون و 625 هزار لیتر مصرف نفت سفید سالجاری 10 میلیون و 800 هزار لیتر در ناحیه مرکزی , 895 هزار لیتر در ناحیه ابهر , 7 میلیون و 930 هزار لیتر در ناحیه قیدار توزیع و به مصرف رسیده است .

وی به مصرف 10 میلیون و 800 هزار لیتری ناحیه مرکزی اشاره داشت و اظهار داشت: مناطق صعب العبور ناحیه مرکزی بیشتر در شهرستانهای ماهنشان با مصرف 2 میلیون و 500 هزار لیتر و طارم با مصرف 2 میلیون و 640 هزار لیتر بوده است که سوخت این عزیزان نیز به موقع تامین و ذخیره سازی لازم صورت پذیرفته است .

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به مصرف 16 میلیون و 370 هزار لیتر مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: از این میزان 14 میلیون و 260 هزار لیتر در ناحیه مرکزی , 10 میلیون و 50 هزار لیتر در ناحیه و 1 میلیون و 60 هزار لیتر در ناحیه قیدار توزیع به مصرف رسیده است .

محمودآقامحمدیان گفت: از ابتدای فصل سرما در سال جاری سه کالابرگ به شماره های 38, 5 و 40 در استان اعلام شده که سوخت روستاهای غیربهره مند از گاز طبیعی از طریق 183 فروشندگی تک مواد روستایی تامین و توزیع میگردد که از این تعداد بیشترین فروشندگی در ناحیه مرکزی بوده با 102 فروشندگی و کمترین در ناحیه ابهر با 22 فروشندگی که البته این ناحیه جزء نواحی سبز محسوب شده و کمترین روستاهای غیربهره مند از گاز طبیعی را داراست و ناحیه قیدار نیز دارای 59 فروشندگی می باشد .

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان به تعداد 46 هزار خانوار روستایی و 548 روستای غیربهره مند از گازطبیعی در استان اشاره داشت و افزود هیچگونه مشکلی در راستای تامین به موقع سوخت نفت سفید حرارتی روستایی متصور نیست و شرکت کلیه تمهیدات لازم را در این خصوص سنجیده مضاف بر اینکه کلیه هم استانیهای عزیز نیز می توانند از طریق کانالهای ارتباطی مسائل و مشکلات و نقطه نظرات را با شرکت مطرح و پیگیری نمایند .

 

ارسال نظرات