فرمانده ناحیه روح الله یزد:

مسئله فلسطین همواره مسئله اصلی دنیای اسلام

سرهنگ زارع کمالی در جمع پایوران ناحیه در خصوص تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا در معرفی «بیت المقدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اقدام به سخنرانی کرد.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۵۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ زارع کمالی در خصوص تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا در معرفی «بیت المقدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت:اقدامات سیاسی رئیس جمهور آمریکا هیچ گاه همراه با منطق و پشتوانه درستی نبوده و همیشه عجولانه و نابخردانه عمل کرده است.
وی افزود: این اقدام ترامپ نه تنها سازنده نبوده بلکه آتش اختلاف و درگیری را در بین فلسطینیان و اسرائیل شعله ور تر خواهد کرد.
وی اضافه کرد: اقدامات احمقانه و بدور از فکر رئیس جمهور آمریکا نشان از ناکامی‌ و عدم موفقیت سیاست های تفرقه افکنانه و خصمانه آنان در ایجاد ناامنی و آشوب در منطقه خاورمیانه است، و هر زمان در رسیدن به اهداف خود به بن بست رسیده اند در پی ایجاد بلوایی جدید در منطقه بوده اند.
وی با بیان اینکه هیچ گاه مسلمانان نسبت به این اقدام ساکت نخواهند بود، بیان کرد: مسئله فلسطین همواره مسئله اصلی دنیای اسلام، است و امروز با نابودی داعش و ریشه کن شدن آن توسط جبهه مقاومت؛ اسرائیل و آمریکا نیز باید بدانند که با این اقدامات گور خود را کنده اند و زمینه نابودی خود را فراهم ساختند.
وی در ادامه گفت:حال وقت آن رسیده است که ملت فلسطین یک‌صدا و متحد در جهت انتفاضه‌ای دیگر به پا خیزند تا بتوانند سرنوشت‌شان را خود رقم زنند.بلاشک تقویت روحیه مقاومت و مبارزه می‌تواند رویای استکبار جهانی در  زمینه ایجاد کشوری مستقل به نام اسرائیل به مرکزیت بیت‌المقدس را نقش بر آب کند. این دست اقدامات که در راستای تمدید حیات ظاهری رژیم غاصب صهیونیستی صورت می‌گیرد، تاثیری در وعده حق نابودی اسرائیل تا آینده‌ای نه چندان دور ندارد.
ارسال نظرات