سرپرست اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

اجرای طرح کارورزی برای دانش آموختگان دانشگاهی

طرح کارورزی برای دانش آموختگان دانشگاهی گروه سنی ۲۳ تا ۳۲ ساله (با احتساب ۲سال خدمت سربازی) در همه رشته‌های دانشگاهی برحسب نیاز بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و تعاونی هستند.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۴۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تشریح جزئیات اجرای طرح کارورزی  گفت: هدف این طرح جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار از مقطع

کاردانی تا مقطع دکتری که از سوی وزارت کار در حال اجرا است.

محمدرضا رهروی افزود: جامعه هدف اجرای این طرح، دانش آموختگان دانشگاهی گروه سنی ۲۳ تا ۳۲ ساله (با احتساب ۲سال خدمت سربازی) در همه رشته‌های دانشگاهی برحسب نیاز بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و تعاونی هستند.

وی با بیان اینکه طرح کارورزی ذیل طرح کاج (کارآفرینی و اشتغال برای جوانان) در دستور کار دولت قرار گرفته است، اظهارداشت: ثبت نام در سامانه کاروزی وزارت تعاون به نشانی  https://karvarzi.mcls.gov.ir انجام می‌شود.

رهروی با شااره به اینکه تاکنون 3 هزار و 506 نفر از کارورزان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: ثبت نام تعداد واحدهای پذیرنده نیز 136 واحد و واجدان شرایط این طرح نیز یک هزار و 105 نفر بوده است.

سرپرست اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: تعداد مجوزهای صادره واحد کارورزی توسط آموزش فنی و حرفه‌ای استان نیز 46 مورد بوده است.

رهروی در ادامه آماری از تعداد مجوزهای صادره به تفکیک شهرستان ارائه کرد و گفت: در شهرستان زنجان تعداد مجوز آموزش فنی‌وحرفه‌ای صادره 16 مورد و عقد قرارداد نیز 9 مورد بوده است.

رهروی همچنین تعداد مجوز آموزش فنی‌وحرفه‌ای صادره در ابهر را 11 مورد و عقد قرارداد را 17 مورد اعلام کرد و گفت: در شهرستان ایجرود نیز سه مجوز آموزش فنی‌وحرفه‌ای صادر شده است.

سرپرست اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه در خرم‌دره تعداد مجوز آموزش فنی‌وحرفه‌ای صادره 8 مورد و تعداد قرارداد دو مورد بوده است، تصریح کرد: همچنین در شهرستان طارم تعداد مجوز آموزش فنی‌وحرفه‌ای صادره پنج مورد و تعداد قرارداد نیز چهار مورد بوده است

 

 

ارسال نظرات