خبرهای داغ:
به یاد شهدای مرزبان؛

نمایشگاه عکس «برای ایران» بسیجی میانه ای دایر شد

نمایشگاهی با عنوان «برای ایران» در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه به همت رامین مهاجری گشایش یافت.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۷۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این نمایشگاه 33 اثر از آثار عکسی رامین مهاجری به صورت سیاه و‌ سفید و در ابعاد ۳۰*۴۰ به نمایش گذاشته شده است.

   این آثار،  عرض ادب و ارادت مردم در مراسم تشییع مرزبان شهید امیرقربانی در جریان درگیری با گروهک تروریستی پژاک و همچنین سانحه تصادف سبزپوشان برقرارکننده نظم امنیت گروهبانیکم امجدی و سرباز وظیفه علیرضا همدانی است که جان خود را در راه دفاع از مرزهای کشور و آرامش مردم فدا کرده اند را به تصویر کشیده است.

نمایشگاه عکس «برای ایران» بسیجی میانه ای دایر شد

   در بخشی از بیانیه‌ این نمایشگاه آمده است:  صحبت دفاع از وطن و ناموس که باشد قضیه فرق می کند. جان در کف دست می گیری و راهی می شوی، به کجا؟ هرجا که فکرت قد بدهد و آن را تهدید بدانی، با تفنگت، قلمت و دوربینت، محافظت می کنی، مبادا که درنگ کنی و آرامش خاطر  پدران و مادران وطنت، خواهر و برادرانت، نامش، هویتش و اصالتش مورد هجوم قرار بگیرد. مصمم و با اطمینان خاطر می روی که خاک و نام ایرانت پایدار بماند و بیرقش سرافراز.

    نمایشگاه  «برای ایران»  از ۱۸ تا ۲۱ آذرماه از ساعات ۱۰ تا ۱۳ و  ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد میانه دایر بوده و بازدید عموم آزاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها