به همت دارالقرآن بسیج ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ؛

اختتامیه سی امین دوره مسابقات قرآن کریم

مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات قرآن کریم به همت دارالقرآن بسیج نایه امام سجاد (ع) در سالن آمفی تئاتر اداره کل وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۶۰۶۰۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، راسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات قرآن کریم به همت دارالقرآن بسیج نایه امام سجاد (ع) ، با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده در سالن آمفی تئاتر اداره کل وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار شد .

نخستین سخنران این مراسم حسین کوه خیل مسئول دارالقرآن ناحیه امام سجاد (ع) بود که ضمن خوشامدگویی به تمام مسئولان نظامی، انتظامی و لشکری سپاه نایه امام سجاد (ع) به بیان توضیحاتی درباره این مسابقات پرداخت.

وی با یادآوری اینکه این مسابقات با رقابت تعدادی از قرآنیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع)  برگزار شد، کیفیت این مسابقات را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی کرد و برگزاری این مسابقات را فتح بابی جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی مشترک نیروهای این ناحیه با هدف انسجام و تعامل این نیروها دانست.

همچنین گفت: یکی از معانی آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری فرمودند این است که از همه ظرفیت‌ها با تعاملات بیشتر بتوانیم بهره بگیریم.

سخنران دیگر این مراسم فرمانده سپاه امام سجاد (ع)  بود که تأکید کرد: جا دارد مسئولان و مدیران توجه بیشتری نسبت به توسعه فعالیت‌های قرآنی در زندگی شخصی و اجتماعی داشته باشند تا این آموزه‌های نورانی در جامعه عملیاتی شوند.

وی همچنین وی با تأکید بر اهمیت مهجوریت‌زدایی از قرآن کریم در تمام ابعاد گفت:‌ شایسته جامعه اسلامی نیست که قرآن مهجور باشد بلکه باید هم تدبر و عمل به آیات قرآن در چنین جامعه‌ای گسترش یابد.

 برگزیدگان رشته‌های معارف تفسیر قرآن، حفظ و معارف احادیث، دعاخوانی، اذان و تواشیح در مراسم معرفی و تجلیل شدند.اجرای تواشیح توسط اعضای گروه جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع) یکی دیگر از بخش‌های اختتامیه مسابقات قرآن بود.

مسئول دارالقرآن ناحیه امام سجاد (ع) گفت:این مراسم با حضور پرشور حافظان و قاریان قرآن کریم همراه بود و از نفرات برتر مسابقات ناحیه در تمامی رشته ها در دو گروه سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال خواهران و برادران تقدیر و تجلیل شد.

 

 
خبرنگار بسیجی : پرماه

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها