افتتاح نخستین نمایشگاه عکس زلزله کرمانشاه با عنوان منفی صفر در سنندج

نخستین نمایشگاه عکس عکاسان خبری کردستان که از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه عکاسی شده بود، با عنوان منفی صفر در گالری پردیس سینما بهمن سنندج با حضور جمع زیادی از مسئولان و اصحاب رسانه استان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۶۵۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نخستین نمایشگاه عکس عکاسان خبری کردستان که از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه عکاسی شده بود، با عنوان منفی صفر در گالری پردیس سینما بهمن سنندج با حضور جمع زیادی از مسئولان و اصحاب رسانه استان افتتاح شد.

سرپرست عکاسان خبری کردستان در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه منفی صفر دربردارنده ۳۶ تابلو عکس از هفت نفر از عکاسان خبری استان کردستان است که از زلزله اخیر استان کرمانشاه عکاسی شده است.

سید لطیف حسینی نسب ادامه داد: زلزله ناخوشایندی در آبان سال جاری در استان کرمانشاه رخ داد که خسارت‌های جانی و مالی زیادی را در مناطق سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و بسیاری از روستا‌های استان کرمانشاه به وجود آورد و بسیاری از هموطنان ما درگیر این حادثه ناخوشایند شدند.

وی به اهمیت کار خبر و اطلاع رسانی در بروز چنین حوادثی اشاره کرد و افزود: اهمیت کمک رسانی به زلزله زدگان و مناطق آسیب دیده از لنز دوربین عکاسان استان کردستان دور نماند و با حضور در این مناطق و به تصویر کشیدن عمق فاجعه، جامعه جهانی را به یاری حادثه دیدگان فراخواندند.

سرپرست عکاسان خبری کردستان همچنین گفت: در این نمایشگاه عکس آقایان فرشید اردلان، مبین پیمانکار، آریان نصراللهی، کیوان فیروزه ای، سید مصلح پیرخضرانیان، نوید صیدمرادی و سید لطیف حسینی نسب در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته پذیرای بازدید علاقه‌مندان است، عنوان کرد: نمایشگاه عکس منفی صفر از ۱۹ آذر تا ۲۵ همین ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ عصر دایر است.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات