معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

حمایت اداره اوقاف از شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌های دانشجویان نخبه

اداره اوقاف از شرکت‌های دانش‌بنیان و برخی از ایده‌های دانشجویان نخبه زیر پوشش در قالب مشارکت و سرمایه‌گذاری حمایت می کند.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۴۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ، در جلسه با مدیران دانشگاه زنجان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان طی سال اقدامات متعددی را در راستای ترویج سنت حسنه وقف انجام می‌دهد.

داود قاسملو با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه این اداره کل در راستای ترویج سنت حسنه وقف استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی است، افزود: در این باره طبق ابلاغیه سازمان از طرح‌های پژوهشی موضوعی وقف حمایت می‌شود.

وی با اشاره به حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش‌بنیان و برخی از ایده‌های دانشجویان نخبه زیر پوشش اداره اوقاف،اظهار داشت: در قالب مشارکت و سرمایه‌گذاری از اجرای برخی از این ایده‌ها توسط اداره اقاف حمایت می شود.

معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات علمی دانشجویان در قالب شرکت‌های دانش بنیان حائز اهمیت است، تصریح کرد: سازمان اوقاف از دانشجویانی که به دنبال تولید علم هستند حمایت‌های مالی را انجام می‌دهد.  

قاسملو با بیان اینکه برای حمایت از نخبگان، دانشجویان و اساتید تاکنون 20 قرارداد با معاون پژوهشی دانشگاه زنجان بسته شده تا حمایت از دانشجویان و طرح‌های دانش بنیان و جایگاه وقف در علم و سرمایه این اداره انجام شود، اضافه کرد: هم اکنون نیز آماده حمایت از طرح‌های دانش‌ بنیان در راستای ارتقای سطح بهره‌وری موقوفات هستیم. 

وی با بیان اینکه برای حیف و میل نشدن بیت المال، باید از نخبگان و طرح‌های توجیهی نخبگان استان حمایت شود، تصریح کرد: از همین رو از طرح‌های دانش‌بنیان و علم و فناوری استقبال و از آنها حمایت خواهد شد

ارسال نظرات