به همت ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات برگزار شد

با حضور امام جمعه ابرکوه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، ائمه جماعات ، اعضای هیئت امنای مساجد و حسینیه ها و فرماندهان پایگاه ها همایش مشترکی با هدف همدلی ، همبستگی و رهنمودهای امام جمعه ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۳۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در این همایش "حجت الاسلام حسینی" ضمن تبریک ایام میلاد رسول رحمت و امام صادق (ع)گفت: حضرت امام (ره) به ما آموخت که جلوتر از زمانه خود باشیم چراکه امروز دست پلید استعمار و استکبار جلوتر از زمان خود حرکت کرد تا توانست سایه سیاه سلطه اش را بر کشور‌های مختلف و ممالک تثبیت کند. آن‌ها گاهی تا برای نیم قرن آینده برنامه ریزی می‌کنند.
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: این روسیاهان جبهه منحوس داعش مولود یکی از همین تفکر و توطئه بود. بطور مثال در مصر بعد از سقوط قذافی یک حکومت قانونی را ساقط کردند و با سوار شدن بر موج مهره خود را حاکم نمودند.
وی افزود: امروز به لطف خدا در جبهه مقاومت با هدایت های، ولی امر مسلمین جهان و با رشادت‌ها و میدان داری‌های سلیمانی‌ها و فلاح زاده‌ها همچنین رشادت‌های مدافعین حرم طومار داعشیان پیچیده شد، اما با نابودی داعش، تفکر انان و توطئه‌ها تمام نمی‌شود چراکه دشمن از پای ننشسته و با نقشه‌های شوم و طراحی‌های دیگر به دنبال ضربه زدن به مسلمین و انقلاب اسلامی است چراکه غده سرطانی اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار و حکومت‌های جیره خوری همچون آل سعود هنوز هستند.
حسینی خاطرنشان کرد: امروزه سیاست‌های مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری دنیا را تحت تاثیر قرار داده است چنانکه در زمان جنگ تحمیلی روسیه همچون پرنده‌ای در دست آمریکا بود و از صدام حمایت می کرد، اما اکنون در جریان سوریه در کنار ما قرار گرفت. امروز ایران قدرت برتر منطقه است و در سرنوشت منطقه نقش اساسی و مستقیم دارد و این باعث عصبانیت غرب و مستکبران شده است.
این مقام مسئول تاکید کرد : ما وظیفه داریم که از خیزش‌های اسلامی و مقاومت در برابر ظلم حمایت کنیم و آنرا تقویت نماییم چراکه حضرت امام خمینی (ره) نیز فرمودند: در جهان تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و در هرجای دنیا مظلومی باشد از آن حمایت می‌کنیم و بر ظالم می‌تازیم.
امام جمعه ابرکوه ائمه جماعات و هیئت امنا و مسئولین بسیج محلات را به همدلی و یکرنگی و همبستگی توصیه کرد و افزود باید با صدق و صفا برای پیشبرد امور نماز و مسجد همچنین آرمان‌های انقلاب سعی و تلاش کنیم.
ارسال نظرات