فقر اقتصادی خانواده ها مهمترین دلایل ترک تحصیل کودکان می باشد

کد خبر: ۸۹۶۰۸۶۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، راهبرآموزشی وتربیتی حوزه گوهر شهرستان طارم گفت: با تلاش فراوان و  کمک مدیر مدرسه یک دانش آموز بازمانده از تحصیل و دو دانش آموز ترک تحصیل کرده  دوباره راهی مدرسه روستای ولیس شدند.

سعید محرمی افزود: این سه دانش آموز با پیگیری های مکرر و همچنین با کمک دهیار و رئیس انجمن اولیا ومربیان مدرسه ورضایت اولیا  پا به مدرسه گذاشته و دوباره به تحصیل علم و دانش مشغول شدند.

وی اظهار داشت: در همین راستا با پیگیری های به عمل آمده و تلاش های صورت گرفته، زمینه جذب کودکان بازمانده از تحصیل در سال تحصیلی جاری فراهم شده که انتظار می رود  با مساعدت سایر همکاران علاوه بر دانش آموزان جذب شده، تمامی کودکان لازم التعلیم در جاهایی  که از تحصیل محروم هستندجذب مدارس شوند.

راهبر آموزشی وتربیتی حوزه گوهر با اشاره به عملکرد آموزش و پروش شهرستان در زمینه جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: در  این زمینه اقدامات مؤثری صورت گرفته از جمله می توان به طرح موضوع در جلسه شورای آموزش و پرروش شهرستان،شورای معاونین مدیران، جلسه راهبران آموزشی و پیگیری بخشداران و دهیاران اشاره نمود.

سعید محرمی از مهمترین دلایل بازماندگی و ترک تحصیل کودکان شهرستان به فقر اقتصادی خانواده ها است که در این راستا در سال تحصیلی اقدامات شایانی از سوی آموزش و پرروش شهرستان صورت گرفته است.

ارسال نظرات