مدیر بسیج سازندگی بوشهر در گفت‌و گو با «بسیج»:

نصب و ساخت 200 سکوی کانکس توسط بسیج در مناطق زلزله زده

عباسی گفت: حدود 200 عدد سکو برای کانکس سازی در حال ساخت است. همچنین اقدامات دیگری در زمینه تعمیر، بهسازی، احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام منازلی که نیاز به کمک رسانی داشتند صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۷۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
ذوالفقار عباسی فر مدیر بسیج سازندگی بوشهر در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسبیج پیرامون فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته عنوان کرد: با توجه به الویت بندی روستاهای مناطق زلزله زده فعالیت‌هایی صورت گرفته که از بین آن‌ها می‌توان به بحث سکوسازی اشاره کرد.
وی در توضیح این مطلب افزود: از مجموع هشت روستایی که در حال فعالیت در آن‌ها هستیم، حدود چهار روستا از آن به طور کامل فروریخته، به طور مثال روستای ریخک دارای 54 خانوار بوده، که منازل کل این روستا به صورت کامل تخریب شده است.
عباسی تصریح کرد: حدود 200 عدد سکو برای کانکس سازی در حال ساخت است. همچنین اقدامات دیگری در زمینه تعمیر، بهسازی، احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام منازلی که نیاز به کمک رسانی داشتند صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: در زمینه بهداشت و درمان تیم پزشکی به صورت ثابت در یک روستا و به صورت سیار در بقیه روستاها حضور یافتند و در حال خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور هستند.
عباسی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته گفت: گروه تئاتر و هنر دانشگاه در غالب جنگ شادی در منطقه زلزله زده غرب کشور حضور یافتند و برای دانش آموزان مدارس برنامه‌های هنری اجرا کردند.
وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر در روستای ریخک مستقر هستیم و حوزه‌ فعالیتی گروه‌های سازندگی در روستاهای آب باریک، ریخک علیا ، ریخک سفلی، زرین جوب، خاتونه است.
ارسال نظرات