فرمانده پایگاه مقاومت بسیج معصومیه 12 اراک:

پیروی از سبک و سیره ائمه(ع) سبب تعالی و ارتقای جامعه اسلامی می‌شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج معصومیه 12 اراک گفت: پیروی از سبک و سیره ائمه اطهار(ع) در شئون فردی و اجتماعی سبب تعالی و ارتقای جامعه اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۱۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسنی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج معصومیه 12 اراک در کارگاه سبک زندگی اسلامی با اشاره به سیره و زندگی امام حسن عسکری(ع) گفت: امام حسن عسکری(ع ) در سال 232 هجری در مدينه چشم به جهان گشود . مادر والا گهرش سوسن يا سليل، بانویی لايق و صاحب فضيلت بود که در پرورش فرزند نهايت مراقبت را داشت، تا حجت حق را آن چنان که شايسته است، پرورش دهد .

وی در ادامه با اشاره به دوران امامت حضرت گفت: دوران عمر بابرکت 29 ساله امام حسن عسکری(ع ) به سه دوره تقسيم می‌شود که دوره اول 13 سال زندگی حضرت در مدينه، دوره دوم  10ساله تبعید در سامرا قبل از امامت و دوره سوم نزديک 6 سال امامت آن حضرت است.

حسنی تصریح کرد: دوره امامت امام حسن عسکری(ع ) با قدرت ظاهری بنی‌عباس همراه شد . خلفايی که به تقليد هارون‌الرشید در نشان دادن نيروی خود بلند پروازي‌هايی داشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج معصومیه 12 اراک سیره ائمه(ع) را بیانگر درس عملی تلاش و فرهنگ کار دانست و گفت: اگر ما خود را مسلمان و مؤمن به فلسفه زندگی قرآنی می‌دانیم، باید سبک زندگی ما برگرفته از قرآن و سیره معصومین(ع) باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیروی از سبک و سیره ائمه اطهار(ع) در شئون فردی و اجتماعی سبب تعالی و ارتقای جامعه اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات