مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با خانواده شهدا در نظرآباد دیدار کرد

حجت الاسلام والمسلمین کرمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عصر امروز با خانواده‌های سه شهید والامقام شهرستان نظرآباد دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۶۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز حجت الاسلام والمسلمین کرمی به همراه سرهنگ  پاسدار چگینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) و مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد از سه خانواده شهید والامقام شهرستان نظرآباد شهید سفی اله بذرپاچ ، شهید محمد علی قدرت زاده ، شهید محمد همتی دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی  با حضور در منازل شهیدان سفی اله بذرپاچ ، محمد علی قدرت زاده ، محمد همتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان نظرآباد اظهار کرد: وظیفه عمومی تمام ملت ایران است که راه شهدا را ادامه دهند و خون آنان را بی‌ثمر نگذارند.

وی که قبلاً نیز با خانواده‌های معظم شهدای استان البرز دیدار کرده بود با اشاره به اینکه مادران شهدا در صبر و استقامت به حضرت زینب(س) اقتدا کرده‌اند، افزود: امروز مادران شهدا الگو و اسوه‌ای مثال‌زدنی برای تمام مادران سرزمین ما هستند و آنان به تقدیم فرزندان‌شان در راه خدا افتخار می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به لزوم تکریم خانواده شهدا اظهار داشت: تربیت و ایمان خانواده‌ها در ارتقاء ایمان و انگیزه شهدا برای فداکاری و ایثارگری در راه خدا بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ایمان، صبر و استواری به همراه دارد افزود: هنگامی که روح انسان به قدرت جاودانه الهی متصل شود، پشتوانه لایزالی را احساس می‌کند و این‌گونه است که می‌توانیم در برابر مصائب و مشکلات، استوار و ثابت‌قدم باشیم و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران چنین روحیه‌ای دارند.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی با اشاره به اینکه حرمت شهادت در خانواده شهدا است و فرزندان ایشان باید به گونه‌ای رفتار کنند تا هر فردی با دیدن فرزندان ایشان صلوات برای آن شهید بفرستد، گفت: شما رسالت به دوشان جامعه هستید و رفتار شما باید برای دیگران درس عبرت باشد.

بیان خاطراتی توسط خانواده معظم شهدا و اهدای هدایا به آنان با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) و مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد بخش دیگری از این برنامه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها