نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در جمع سرمربیان و مربیان طرح صالحین سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج؛

هدف اصلی صالحین، تقویت سرمایه‌های معرفتی و معنوی افراد است

سرمربیان و مربیان طرح صالحین ناحیه امام حسین (ع) کرج، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، طی دیدار و گفتگوی صمیمی با ایشان، به طرح مسائل، نقدها، راهکارها و گزارش فعالیت‌های خود پرداختند.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۶۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرمربیان و مربیان طرح صالحین ناحیه امام حسین (ع) کرج، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، طی دیدار و گفتگوی صمیمی با ایشان، به طرح مسائل، نقدها، راهکارها و گزارش فعالیت‌های خود پرداختند.

هدف اصلی صالحین، تقویت سرمایه‌های معرفتی و معنوی افراد است

در این دیدار، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ضمن گرامیداشت ایام ولادت رسول مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) بیان داشتند: حلقه‌های صالحین و خود شجره بسیج چون رودخانه‌ای است که ایستایی ندارد و بالطبع اعضای آن‌ها نیز نمی‌توانند در یک سطح و یک تراز متوقف شوند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی مجموعه صالحین، تقویت سرمایه‌های معرفتی و معنوی افراد برای بهره بردن آن‌ها از این سرمایه در شرایط خاص و لغزشگاه‌ها است.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر طرح برنامه‌های زودبازده بر اساس نیاز مخاطب، بیان داشت: اجرای طرح‌های مدون کوتاه، مثلاً سه‌ماهه، انگیزه، انسجام فکری و تمرکز مخاطبین بر یک موضوع خاص را بالابرده و قابلیت ارزیابی دقیق دارد.

وی با اشاره به قرآن، به‌عنوان بالاترین سرمایه انسان، گفت: امروز بسیاری از جوانان و نوجوانان ما روخوانی و قرائت قرآن را آموخته‌اند، اما هنوز همه توان ترجمه این آیات را ندارند؛ درحالی‌که با آموزش کلمات پرتکرار قرآن که نزدیک ۱۷۰۰ کلمه است، به‌راحتی می‌توان طی یک دوره ۳ یا ۶ ماهه، توان معنی کردن آیات را به آن‌ها آموخت.

وی به‌روز بودن را شرط موفقیت مجموعه‌ی صالحین دانست و گفت: اگر مطالبی که به مخاطب عرضه می‌شود، تناسبی با شرایط و مسائل روز نداشته باشد، جذابیتی برای مخاطب نداشته و او را خسته می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها