مسئول طرح کرامت چلوچاپان ارومیه در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد

توانمند سازی خانواده های بی بضاعت در طرح کرامت

اکبری گفت: ما در راستای توانمند سازی خانواده های بی بضاعت که به هر دلیلی توان اقتصادی خود را  از دست داده اند اقداماتی انجام می دهیم.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۱۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

عبدالعلی اکبری مدیر طرح کرامت در منطقه چلوچاپان ارومیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و موفقیت آن در رفع آسیب های اجتماعی اظهار داشت: ما در راستای توانمند سازی خانواده های بی بضاعت که به هر دلیلی توان اقتصادی خود را  از دست داده اند اقداماتی انجام می دهیم.

وی افزود: یکی از این اقدامات گسترش صنایع دستی در این منطقه است که از طریق فروش آن درآمد کسب کنند.  

اکبری خاطرنشان کرد: افرادی که در این محله اعتیاد داشتند را شناسایی و 90 نفر از آنها را به بازپروری معرفی کردیم. یکی از مشکلات افراد معتاد، بیکاری است که ما برای تعدادی از آنها شغل پیدا کردیم.

مدیر طرح کرامت در محله چلوچاپان ارومیه عنوان کرد: این طرح  شامل موضوعات فرهنگی هم می شود به عنوان مثال افرادی که تا به حال به مشهد مقدس مشرف نشده اند را شناسایی و اعزام می کنیم.

اکبری بیان داشت: برای کاهش طلاق در این منطقه اقداماتی همچون برگزاری کلاس های آموزشی توجیهی برای خواهران داریم. مشکل برخی خانواده ها که با وساطت بزرگان محله حل می شد را برطرف کردیم و چند مورد هم از طلاق جلوگیری کردیم. اما برای کاهش طلاق در این محله برای خانواده ها کلاس های مشاوره را  برگزار می کنیم.

 

ارسال نظرات