‍ فرمانده انتظامي استان زنجان:

کاهش تلفات و تصادفات جاده ای از اهداف اجرای طرح زمستانی

طرح زمستانی با هدف افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور، ایمنی، سلامت شهروندان و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۴۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه هدف طرح زمستاني پليس افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور ، ایمنی و کاهش تصادفات است گفت: بيش از هزار و 500 نفر در طرح زمستاني پلیس به مردم در جاده ها ی استان خدمات رساني مي كنند.

سردار علی آزادی افزود: طرح زمستانی پلیس با مشارکت و همکاری یگان های امدادي از قبيل ، شهرداري ، هلال احمر ، راهداري ، دانشگاه علوم پزشكي ، اورژانس ، آتش نشاني از 20 آذر ماه  تا 20 اسفند اجرا می شود.

وی اظهار داشت: طرح زمستانی با هدف افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور، ایمنی، سلامت شهروندان و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای برگزار می شود.

وي اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مضاعف یگان های امدادی ،تعامل و هم افزایی خوب سازمان هاو نهادها و همکاری مردم، زمستان امسال را با کمترین تلفات و خسارات جاده ای شاهد باشیم.

فرمانده انتظامي استان زنجان با بیان اینکه بيش از  هزار و 500 نفر در طرح زمستاني پلیس به مردم در جاده ها ی  استان خدمات رساني مي كنند اظهار داشت : در این طرح هزار و 500 نفر با همکاری یگان های امدادی در 182 نقطه به صورت دائمی و مقطعی مستقر شده و از تلفات و خسارات جاده دای پیشگیری خواهند کرد.

سردار آزادی از مردم خواست همکاری لازم را با پلیس و یگان های امدادی داشته باشند و  وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار