معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:

شهدا، سرمایه‌ های عظیمی برای نظام و خانواده ‌هایشان هستند

شهدا، سرمایه‌ های عظیمی برای نظام و خانواده ‌هایشان هستند که باید این سرمایه‌ها را قدر دانست؛ به گونه ای که امیدواریم شهدا، شفیع همه مردم در قیامت باشند.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۵۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در دیدار با خانواده شهید حمید احدی گفت: عزت و عظمت جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهیدان است و خانواده ‌های معظم شهدا، حق بزرگی بر گردن ملت و نظام دارند.

فرامرز نیک‌ سرشت با اشاره به اینکه بنا به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)، خانواده‌ های شهدا، چشم و چراغ ملت و نظام هستند، افزود:خانواده‌ های شهدا هر آنچه را که در وجودشان دارند، در طبق اخلاص گذاشته و در راه دین، انقلاب و کشور، هزینه کرده‌ اند.

 وی با اشاره به اینکه هم صحبتی با خانواده شهدا، انرژی مضاعفی به انسان می بخشد و باعث بهره های فراوانی می شود، اظهار داشت: همه مسئولین، خود را مدیون خانواده‌ های شهدا می دانند و امیدواریم روز به‌ روز و با تلاش بیشتر بتوان در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی و تامین منویات خانواده های شهدا، گام ‌های اساسی در کشور برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: شهدا، سرمایه‌ های عظیمی برای نظام و خانواده ‌هایشان هستند که باید این سرمایه‌ها را قدر دانست؛ به گونه ای که امیدواریم شهدا، شفیع همه مردم در قیامت باشند.

فرامرز نیک‌ سرشت گفت:هوشیاری مردم و مسئولین در برابر امیال نفسانی بسیار مهم بوده و همه مردم و به ‌ویژه مسئولین در تمامی لحظات در کمین خطرات نفسانی هستند که باید با تاسی به خون پاک شهدای میهن عزیزمان، از این خطرات، با سربلندی بیرون بیایند.

 

ارسال نظرات