اعزام نفرات برگزیده استانی کانون های مساجد یزد به مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان

اعضای منتخب مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۲۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: تعداد ۱۲ نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» روز گذشته (۲۰ آذر) به مرحله کشوری این دوره از مسابقات در مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در رشته قرائت علیرضا میرجلیلی، حسین خسروی، امیر عباس مزیدی و مرتضی محمدی فر و در بخش خواهران نیز فائزه سادات قریشی نسب از یزد و مهدیه مسعودی برگزیدگان مرحله استانی بودند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: همچنین در رشته حفظ کل برادران نیز امیرحسین عطارزاده؛ محمدداود فلاحی؛ امیر میرجلیلی و در بخش خواهران نیز فاطمه تقی زاده؛ مهدیه شمس و اعظم السادات میرجلیلی به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

رستگاری گفت: رشته حفظ ۲۰ جز قرآن نیز از دیگر رشته‌های این دوره از مسابقات بود که در بخش برادران علیرضا رحمانی و در ترتیل محمدمهدی میرجلیلی وحیدرضا میرجلیلی؛ علیرضا افتخاری پور و در بخش خواهران نیز فاطمه السادات میرکریمی، زهرا جمالیون و در رشته اذان نیز میبن باوفا به این مسابقات اعزام شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار