فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

گشت‎های عملیاتی محله محور سطح شهر بروجرد فعال هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: از 20 روز پیش گشت‎های عملیاتی محله محور در برخی از محله‎های سطح شهر بروجرد شکل‌گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده‎اند و گشت‎های محله‎های دیگر به‌زودی فعال می‎شوند.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۹۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بروجرد، سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در همایش ائمه جماعات، هیئت امناء و خادمین مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه‎های مقاومت این شهرستان که عصر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه بروجرد برگزار شد اظهار داشت: از 20 روز پیش گشت‎های عملیاتی محله محور در برخی از محله‎های سطح شهر بروجرد شکل‌گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده‎اند و گشت‎های محله‎های دیگر به‌زودی فعال می‎شوند.

سرهنگ سوری ارتقاء مؤلفه احساس امنیت، کاهش سرقت، ‌اوباشگری و برخورد با اراذل‌واوباش و درنهایت ایجاد محله‎های امن را از اهداف ایجاد گشت‎های محله محور برشمرد و گفت: بسیج ورود جدی در این حوزه خواهد داشت.

وی کاهش و حذف آسیب‎های اجتماعی در محله‎های حاشیه‎نشین را یکی دیگر از رویکردهای سازمان بسیج مستضعفان برشمرد و افزود: در این راستا به‌طورجدی در جهت مقابله با آسیب‎های اجتماعی در 11 محله حاشیه‎ای بروجرد اقدام می‎کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تأکید کرد: به‌منظور تحقق این مهم به کمک ائمه جماعات، روحانیون و هیئت امناء مساجد نیاز داریم.

سرهنگ سوری از برپایی اردوهای جهادی مستقر و مستمر به‌عنوان یکی دیگر از رویکردهای سازمان بسیج یاد و اظهار کرد: پیش‌تر از این اردوهای جهادی در فصل تابستان برگزار می‎شد، اما ازاین‌پس این اردوها به‌صورت مستمر و مستقر برگزار می‎شوند.

وی عنوان کرد: همچنین در قالب طرحی با عنوان جهاد سلامت تیم امدادی و بهداشتی درمانی به‌صورت مستمر و مستقر در محله‎ها و مناطق محروم شهرستان بروجرد خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‎دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد همچنین از تشکیل صندوق‎های قرض‎الحسنه اشتغال خبر و ادامه داد: در راه‎اندازی این صندوق‎ها از کمک‎های مردمی و خیرین بهره‎گیری و استفاده می‎شود.

سوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیئت امناء، خادمان و ائمه جماعات مساجد باید با ایجاد جاذبه و گرایش بستر را برای حضور هر چه بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان در مساجد فراهم و مهیا کنند.

وی با تأکید بر اینکه کار فرهنگی زمان‎بر و دشوار است، عنوان کرد: ایجاد اختلاف بین هیئت‌امنا و ائمه جماعات مساجد از مذموم‎ترین اختلافات است و باعث کند شدن کارها می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در پایان گفت: در شرایطی که جبهه کف رو نفاق برای تحقق هدفشان متحد شده‎اند، باید باکار فرهنگی و صبوری در این راه زمینه را برای جذب و گرایش افراد به مساجد فراهم نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات