مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد در اشکذر خبر داد:

پرداخت تسهیلات شش‌درصدی به کارآفرینان روستائی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد در اشکذر از اعطای تسهیلات با نرخ شش درصد و بازپرداخت ۶ ساله در راستای اشتغال‌زایی در روستا‌ها برای کارآفرینان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۱۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج اشکذر، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد در جلسه‌ای که با حضور فرماندار اشکذر، بخشدارخضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی در محل بخشداری خضرآباد تشکیل شد، گفت: با توجه به ضرورت حفظ روستا‌ها و کمک به تداوم فعالیت اقتصادی در آنها، اخیراً قانون حمایت از اشتغال و پایداری روستایی و عشایری توسط دولت به دستگاه‌های اجرایی نظیر میراث فرهنگی، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی ابلاغ‌شده است که بر اساس این ابلاغیه کلیه افراد حقیقی و حقوقی غیردولتی و شرکت‌های تعاونی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در روستاها، اشتغال و کارآفرینی هستند، تسهیلاتی با نرخ شش درصد و بازپرداخت ۶ ساله در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
یارمند افزود: با این قانون یک وضعیت فوق‌العاده‌ای برای بحث سرمایه گزاری در روستا‌ها توسط افراد علاقه‌مند به وجود آمده است.
وی اضافه کرد: تمامی ساکنان روستاهاو شهر‌های زیر ده هزار نفر جمعیت مشمول دریافت این تسهیلات هستند.
وی، توجیه اقتصادی ازنظر مالی، فنی، کم آبخواه بودن، استفاده ازروش‌های نوین و تکنولوژی روز را از دیگر ویژگی‌های این طرح‌ها برای مشمول شدن دریافت تسهیلات دولتی در این طرح برشمرد.
یارمندهمچنین ازاعضای شورا‌های اسلامی خواست تادرخواست‌های اهالی راجمع آوری نموده ودرجلسه اشتغال که باحضوربخشدارومسئولین دستگاه‌های اجرایی تشکیل میشودارائه دهندتا نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.
ارسال نظرات