مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

تولید ملی و اشتغال آفرینی؛ وظیفه بسیج سازندگی

به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در محل پایگاه زهرای بتول نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برگزار گردید در این نمایشگاه بسیجیان انواع ترشی، مرباجات، همچنین هنرهای دستی خود مانند عروسک‌های دست ساز را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۲۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد سروان زارع در حاشیه این نمایشگاه گفت:کیفیت و قیمت مناسب محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیجیان عامل استقبال از نمایشگاه مقاومتی بوده که امسال با رویکرد جدیدتری این محصولات عرضه گردیده است.
وی در ادامه افزود:بسیج سازندگی هم اکنون با یک واقعیت مهم اجتماعی روبروست که عبارت است از برخواستن موج روی آوردن به فعالیت تولیدی در میان لایه‌های اجتماعی مذهبی و میهن دوست.
زارع خاطر نشان کرد:عناصر مومن، انقلابی و میهن دوست از یک سو با مشاهده تاکیدات سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب بر مساله اقتصاد مقاومتی و ارتقاء جایگاه امر تولید و کارآفرینی تا سر حد جهاد و از سوی دیگر با مشاهده زورگویی‌های دشمنان که با تکیه بر ضعف‌های اقتصاد ملی صورت می‌گیرد، برای کمک به مساله تولید ملی و اشتغال آفرینی به صورت جدی احساس تکلیف می‌کنند. در این زمینه نمونه‌های بیشماری از تغییر شغل و حرفه و روی آوردن به امر تولید به خصوص تولید مرتبط با امنیت غذایی وجود دارد.
ارسال نظرات