دبیر طرح کرامت کرمانشاه در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد

کاهش طلاق با اجرای طرح کرامت در اسلام آباد کرمانشاه

محمودی گفت: برای کاهش پدیده طلاق کلاس ها و کارگاه های سبک زندگی، فرزند پروری و همسر داری برای خانواده ها برگزار می کنیم و این معضل تا حدودی در این منطقه کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۱۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

قدرت محمودی دبیر طرح کرامت اسلام آباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه و تاثیر آن بر کاهش آسیبهای اجتماعی اظهار داشت: اجرای طرح کرامت در مناطق مختلف کشور بر کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به مقابله این طرح با معضل اعتیاد در این منطقه گفت: با توجه به وضعیت شخصی که به مواد مخدر اعتیاد دارد اقدام می شود. اقداماتی همچون ارائه مشاوره های درمانی و روانشناسی به معتادان، دارو درمانی و معرفی آنها به کمپ ترک اعتیاد انجام می شود.

دبیر طرح کرامت اسلام آباد خاطرنشان کرد: همچنین برای کاهش پدیده طلاق کلاس ها و کارگاه های سبک زندگی، فرزند پروری و همسر داری برای خانواده ها برگزار می کنیم و این معضل تا حدودی در این منطقه کاهش پیدا کرده است.

محمودی تصریح کرد: استقبال مردم از این طرح خیلی خوب بود و امیدواریم که این طرح ادامه داشته باشد تا به موفقیت های بیشتری برسد.

ارسال نظرات