رییس بسیج اساتید هرمزگان:

شیطنت امریکا واسراییل موجب وحدت بیشتر جهان اسلام می‌شود

رییس بسیج اساتید هرمزگان گفت: اساتید بسیجی هرمزگان سخنان ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۳۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛احسان کامرانی اظهارکرد: پس ازاعلام رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه (15 آذر) در خصوص به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت این کشور به قدس بلافاصله با واکنش‌های منفی جهانی روبه‌رو شد که بسیج اساتید هرمزگان این اقدام را محکوم و بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قُل لِّلَّذِینَ کَفَرُوا سَتُغْلَبُونَ وَ تُحْشَرُونَ إِلَى جَهَنَّمَ   وَ بِئْسَ الْمِهَادُ *

 به کسانى که کفر ورزیدند بگو: به زودى مغلوب خواهید شد و [سپس در روز رستاخیز] در دوزخ محشور مى‌شوید، و چه بد بسترى است.

 (آیه 12 آل عمران)

 "مسئله‌ی فلسطین، امروز در رأس مسائل سیاسی دنیای اسلام و امّت اسلامی است. همه موظّفند از فلسطین و آزادی فلسطین و نجات ملّت فلسطین دفاع کنند و برایش مجاهدت کنند و کار کنند. حالا اینکه ادّعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند، این از عجز اینها است، در قضیّه‌ی فلسطین دست‌های این‌ها بسته است، با این کار هم بلاشک ضربه‌ی بزرگ‌تری خواهند خورد و دنیای اسلام در مقابل این‌ها خواهد ایستاد". مقام معظم رهبری

اعلام انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشتباه استراتژیک دولت دونالد ترامپ است. این اشتباه اگر از مقام حرف به عمل برسد جریان و جبهه مقاومت نیز وارد فاز عملیاتی نابودی رژیم غاصب صهیونیست خواهد شد.

ملت‌های اسلامی به خوبی دریافته‌اند که استراتژی و نقشه‌های استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ، انگلیس و رژیم صهیونیستی در منطقه با شکستی سنگین مواجه شد و در تمامی نبردها جبهه مقاومت به پیروزی رسید و هیچ‌کدام از اهداف مستکبران عالم محقق نشد.

بازتاب این اقدام رئیس جمهور آمریکا اتحاد امت اسلامی، تقویت جریان مقاومت و لطمه به کشورهای طرفدار سازش را به دنبال داشت و توجه به مسأله فلسطین به عنوان مهمترین مسأله جهان اسلام وارد مرحله جدیدی شد که این مرحله قطعا پیروزی جریان مقاومت، شکست استکبار، نابودی و محو اسرائیل را به همراه خواهد داشت.

امروز جبهه مقاومت با محوریت انقلاب اسلامی ایران از آمادگی لازم و تجربه موفق در مبارزه با استکبار و گروهای تکفیری و تروریستی برخوردار است ولی رژیم صهیونیستی، آمریکا و سایر کشورهای مستکبر و دولت‌های اسلامی همراه با این مستکبران با شکست‌های پی‌در پی و عدم تحقق اهدافشان در منطقه ضعیف‌تر شده و بخشی از حمایت‌های کشورهای غربی  را نیز از دست داده‌اند. این اقدام جز خواری و ذلت برای کشورهای استکباری و محو اسرائیل  نتیجه دیگر نخواهد داشت زیرا جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل غاصب بی برنامه نیست.

ما اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان هرمزگان ضمن محکوم نمودن این مسأله باور داریم که تنها گزینه ی پیش‌رو در این موضوع مقاومت و ایستادگی مقابل صهیونیست‌ها است و لاغیر.

ارسال نظرات