فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) زنجان:

سپاه آماده همکاری با مراکز فنی وحرفه ای می باشد

مجموعه سپاه آماده ارائه هرگونه همکاری و کمک به مرکز فنی وحرفه ای جهت پیشبرد اهداف خود که همان آموزش همشهریان جهت مهارت آموزیست، می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۲۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بازدید  فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) زنجان در بازدید از مرکز یک فنی وحرفه ای استان زنجان گفت: ظرفیتهای کارگاههای آموزشی مرکز به روز و مجهز می باشد و جوانان از این ظرفیتها در جهت مهارت آموزی خود استفاده بهینه  صورت پذیرد.

سردار کرمی افزود: مجموعه سپاه آماده ارائه هرگونه همکاری و کمک به مجموعه جهت پیشبرد اهداف خود که همان آموزش همشهریان جهت مهارت آموزیست، می باشد و در امر مهارت آموزی  پرسنل کادر و وظیفه مجموعه تحت مدیریت خود ازاین ظرفیتها استفاده کامل راخواهند نمود.

وی ضمن تشکر از همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای برگزاری دوره های مهارتی در سال های اخیر ، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال اشاره کرد و اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای را در این راستا موثر دانست.

افشار رئیس مرکز یک آموزش فنی و حرفه ای گزارشی مختصر از عملکرد و فعالیت ها آموزشی مرکز در تمامی حوزه ها را برای بازدید کنندگان ارائه نمود .

همچنین فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی فراگیری آموزش های مهارتی را در کاهش آسیب های اجتماعی مهم دانستند.

 

 

 

 

ارسال نظرات