خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان:

بسیج خواهران نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان گفت: دشمنان اسلام و کشور سعی دارند که فرهنگ مادی و بی تفاوتی را به جای فرهنگ معنوی، وارد جامعه کنند تا حیا و عفت را از ما بگیرند.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۵۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه1 بسیج شهری خواهران و بسیج جامعه زنان این سپاه ،ضمن تجلیل از خدمات خانم ملک پور در اجرای مطلوب برنامه های بسیج خواهران در مدت قبول مسئولیت برای فرمانده جدید آرزوی توفیق کرد.

سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی خاطر نشان کرد: بسیج خواهران در برنامه های فرهنگی، بصیرتی فعال است که تلاش این برنامه ها در این راستا در گسترش ارزش های ناب انسانی و اسلامی موثر است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به مسائل پیرامون عفاف و حجاب و اهمیت آن در جهت حفظ حیثیت زنان در جامعه و حفظ سلامت جامعه اشاره کرد و افزود: برای حفظ گنجینه عفاف، باید در مسائل معنوی و ارتباط با خداوند متعال سرمایه‌گذاری کنیم.

سرهنگ مودبی حجاب را زمینه ‌ساز اصلی رشد فضائل اخلاقی در جامعه دانست و عنوان کرد: ما باید با فرهنگ‌سازی دقیق و برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه، فرهنگ عفاف و حجاب را نهادینه کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و کشور سعی دارند که فرهنگ مادی و بی تفاوتی را به جای فرهنگ معنوی، وارد جامعه کنند تا حیا و عفت را از ما بگیرند.

مودبی،حجاب و عفاف را لازم و ملزوم یکدیگر و از ضروریات دین اسلام بیان کرد و افزود: باید از ظرفیت نخبگان بسیج خواهر در جهت ترویج این فرهنگ استفاده بهینه کرد

ارسال نظرات