حمانی‌فضلی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران خبر داد

ساخت ۲۷۰۰ مسکن موقت برای زلزله‌زدگان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء

رحمانی‌فضلی گفت: از ۸۰۰۰واحد مسکن موقت که به عهده قرارگاه خاتم الانبیا است، امروز اعلام شد که ۲۷۰۰ مورد تمام شده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۲۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز (چهارشنبه 22آذر) در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: این جلسه با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهورتشکیل شد.

وی افزود: استاندار کرمانشاه نیز در مورد آخرین وضعیت زلزله زدگان و آقای تابش در مورد مسکن موقت و دایم گزارشاتی را ارایه دادند.

 

وزیر کشور عنوان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا که اسکان موقت را به عهده دارد گزارشات لازم را ارایه داد.

رحمانی فصلی تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله دادن کمک های بلاعوض و دادن تسهیلات برای امور زیربنایی و همچنین واحدهای تولیدی صنفی و کشاورزی نیز مسایلی مطرح شد.

وزیر کشور در مورد نهایی شدن زمان بندی تحویل مسکن موقت نیز تصریح کرد: از 8000واحدی که به عهده قرارگاه خاتم الانبیا است و قرار است طی 45 روز زمان‌بندی شده، تحویل داده شود امروز اعلام شد که 2700 مورد تمام شده است. 6 هزار مورد فوندانسیون آن نصب شده و بقیه هم حتماً تا از مدت تعیین شده نهایی خواهد شد.

وی در مورد 2 هزار واحدی که بر عهده ارتش است تا در شهر بسازد نیز عنوان کرد: ارتش اعلام آمادگی کرده که 35 روز 2000واحد تحویل داده شود. امیدواریم که این واحدها در موعد مقرر تحویل داده شود.

به گزارش تسنیم،وزیر کشور گفت: خانواده‌هایی که در شرایط کنونی مسکن شان خراب شده، مجروح و مصدوم دارند و خسارت‌های مالی بهشان وارد شده و اعضای خانواده‌شان را از دست دادند با این فضای زمستان و هوای سرد در معرض فشارهای سختی قرار دارند ضمن اینکه این عزیزان را به صبر دعوت می‌کنیم، از دوستان خود خواسته که با شتاب و با دقت بیشتری بتوانند به نتیجه آن و نیازهایشان پاسخگو باشد. آقای جهانگیری در نهایت تصمیمات را به عهده ستاد بحران واگذار کردند که مصوبات ستاد را در زمانبندی مشخص محقق کنند.

ارسال نظرات