گسترش پایه های مالیاتی با طرح شیوه های نو

استاندار در ششمین جلسه شورای برنامهگسترش پایه های مالیاتی با طرح شیوه های نو(ناقص) ریزی استان با بیان اینکه دولت مصمم است درآمد‌های حاصل از نفت را کاهش دهد به جبران این درآمد از محل وصل مالیات و سایر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: جبران این درآمد از محل مالیات باید بر مبنای جلوگیری از فرار مالیاتی استوار شود.
کد خبر: ۸۹۶۲۰۵۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
احمدی به ضرورت توزیع به موقع اعتبارات ابلاغی از بوجه‌ی سال آینده برای طرح‌های اولویت دار و طرح‌هایی که اجرای آن به محرومیت زادیی کمک کند اشاره کرد و افزود: مجموعه‌ی مدیریتی استان برای رعایت عدالت در توزیع این اعتبارات همت می‌کنند.
وی با گله مندی از طولانی شدن فرایند اجرای برخی طرح‌های ضروری مانند تامین آب گهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده به مدت ربع قرن خواستار توجه بیشتر به اتمام پروژه‌های از این دست شد.
استاندار با بیان اینکه باید در تخصیص اعتبارات به هزینه‌ها واقعی نگاه شود از تخصیص نیافتن همه‌ی اعتبارات تصویب شده به برخی طرح‌ها هم انتقاد کرد.
احمدی به ضرورت تدوین برنامه ۵ ساله‌ی دستگاه‌ها برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: این مهم سهم ویژه‌ای در ارزیابی ادارات و دستگاه‌ها خواهد داشت ودستگاه‌ها باید تا پایان ۲۶ آذر ماه برنامه‌های خود را ارائه کنند.
استاندار با اشاره به تصمیم دولت برای اجرای مرحله‌ی جدید هدفمند سازی یارانه‌ها افزود: مدیران و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در مدت دوماهه‌ی بازنگری بودجه‌ی پیشنهادی دولت برای سال آینده می‌توانند مطالبات استان برای چگونگی بهره مندی از یارانه‌ها را به مجلس تقدیم کنند.
در این نشست همچنین نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت: دولت ۲۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای انجام برنامه‌های استان در سال آینده اختصاص داده است.
در این نشست فیلی معاون عمرانی استاندار هم بر تزریق اعتبارات به طرح‌هایی با پیشرفت کاری بالا تاکید کرد و افزود: در اجرای طرح‌های مهم نباید فرایندی طولانی داشته باشیم.
ارسال نظرات