به همت حوزه امام علی (ع) ناحیه ثارالله یزد:

جلسه هیئت اندیشه ورز محله حسن آباد یزد برگزار شد

جلسه هیئت اندیشه ورز محله حسن آباد حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) با حضور مسئولین وبسیجیان ناحیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۸۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به منظور حل مشکلات فرهنگی اجتماعی محله حسن آباد یزدهیئت اندیشه ورز محله حسن آباد در روز سه شنبه ۲۱ آذربا حضور روحانیون و فرماندهان پایگاه‌ها و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و حوزه امام علی (ع) در دفتر فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور فرماندهان پایگاه‌های محله حسن آباد و اعضای هیئت امنای مساجد محله حسن آباد برگزارشد تصمیماتی در رابطه با بهبودی وضع فرهنگی، اجتماعی و ... محله حسن آباد گرفته شد.
در ابتدا برادر بسیجی حمید زارع فرمانده حوزه امام علی (ع) ضمن عرض خیر مقدم به بسیجیان مطالبی را در رابطه با وضع فرهنگی اجتماعی محله حسن آباد بیان نمود.
ودر ادامه آقایان: سعید قانع معاونت محترم بازرسی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در رابطه با مشکلات محله حسن آباد و تشکیل اکیپ‌های گشت محله محور، حجت الاسلام مقنی زاده معاونت تعلیم و تربیت این ناحیه سخنانی را در مورد مسجد محوری و ایجاد حلقه و جلسات قرآنی و جلسات فرهنگی و اجتماعی برای خانواده‌ها، حجت الاسلام و المسلمین خواجه سر مربی این حوزه در مورد تشکیل هیات کودکان و نوجوانان در مسجد باب الحوائج حسن آباد و در خواست سرمایه گذاری بیشتر برای کودکان و نوجوانان.
ودر پایان جلسه طباطبایی مسئول فرهنگی ناحیه ثارالله در رابطه با برنامه‌های فرهنگی محله حسن آباد که توسط سازمان بسیج ابلاغ شده است توضیحاتی را ارائه نمود.
ارسال نظرات