هراسیدن استکبار از برپایی نماز جمعه

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با بیان اینکه آمریکا از برپایی نماز سیاسی و عبادی جمعه هراس دارد، گفت: یکی از دلایل آمریکا و استکبار علیه ایران به دلیل کم‌رنگ کردن مردم در نماز جمعه و بی‌اثر کردن تریبون سخنرانی آن است.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۴۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد انتظاری در نشست شورای اداری این شهرستان همراه با تودیع و معارفه امام جمعه شهر امام‌زاده عبدالله(ع) برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه وحدت‌بخش بوده و باعث می‌شود تا مشکلات مردم به گوش مسؤولان برسد.

وی با اعلام اینکه مردم در نماز جمعه علاوه بر دیدار با یکدیگر می‌توانند با بیان مطالبات و خواسته‌های خود مشغول شوند، افزود: باید با دیدارهای بیشتر مردم و مسؤولان مطالبات کامل آنها مرتفع شود.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران تصریح کرد: آمل شهری بزرگ در عرصه فرهنگ، هنر، سیاست، تدین و فقاهت است این شهر در بین شهرهای مازندران فرهنگی و اقتصادی بوده است.

این مسؤول با اعلام اینکه نماز جمعه وحدت آورده و دشمن‌شکن است، خاطرنشان کرد: باید حضور آملی‌ها در نماز جمعه بیشتر و پررنگ‌تر شود.

انتظاری با بیان اینکه آمریکا از برپایی نماز سیاسی و عبادی جمعه هراس دارد، اظهار کرد: یکی از دلایل آمریکا و استکبار علیه ایران به دلیل کم‌رنگ کردن مردم در نماز جمعه و بی‌اثر کردن تریبون سخنرانی آن است.

وی با تأکید بر اینکه نماز جمعه سیاسی و عبادی بوده که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را رقم می‌زند و در بین مردم و مسؤولان وحدت‌آفرین است، بیان کرد: حضور مسئولان و مردم در خطبه‌های نماز جمعه باعث رونق بیشتر شده هر چند عبادی و سیاسی دو روی سکه حضور در نماز جمعه هستند.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: لازم است مردم و مسؤولان به نماز جمعه توجه ویژه داشته باشند و در صف اول نماز حضور گسترده داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها