دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

شهدا در راه اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی مجاهدانه جهاد کردند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: شهدا در راه اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی مجاهدانه جهاد کردند و نشان دادند که باید برای صیانت از این ارزش‌ها و آرمان‌ها با تمام وجود وارد عرصه جهاد شد و حتی از نثار جان ابایی نداشت.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۵۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام تاج‌آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در یادواره شهداء «لاله‌های آسمانی» که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در مسجد امام حسین(ع) شهر جاورسیان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا در راه اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی مجاهدانه جهاد کردند و نشان دادند که باید برای صیانت از این ارزش‌ها و آرمان‌ها با تمام وجود وارد عرصه جهاد شد و حتی از نثار جان ابایی نداشت.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا اقدامی اثرگذار در راستای تبیین و نهادینه‌سازی سبک زندگی شهدا، راه، هدف و نوع گفتمان متعالی آنان در میان افراد جامعه و به‌ویژه نسل جوان است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: هدف مشترک تمام شهدا از صدر اسلام تاکنون اعتلای اسلام، اقتدار کشور و دفاع از ارزش‌های اعتقادی، ملی و انسانی بوده است.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی شهدای مدافع حرم هم اشاره کرد و گفت: امنیت کشور مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدای گرانقدر بخصوص شهدای مدافع حرم است و همه ما باید ادامه دهنده را شهدا باشیم.

وی افزود: شهدا با پیروی از مکتب شهدا عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند، و درس امام حسین(ع) هم برای بشریت نپذیرفتن ظلم و عزت‌‌مندی بود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی بر لزوم آگاهی و بصیرت برای مقابله با هجمه دشمن تاکید و خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران تمام شدنی نیست زیرا آن‌ها اعتقادات و فرهنگ ملت ایران را هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات