سردار ابوحمزه گفت: موارد را به مسئولین اجرایی منتقل کرده ایم تا در جریان باشند اما مشکل خاصی نبوده که نیاز باشد سپاه وارد شود چرا که همانطور که می دانید مسئولیت اصلی در چنین مواردی برعهده هلال احمر، بنیاد مسکن، فرمانداری، بخشداری و مدیریت بحران است.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۸۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به زلزله بامداد امروز در هجدک کرمان گفت: به لطف خدا این زمین لرزه خسارت جانی نداشته و خسارت مادی هم در منطقه محدود بوده است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دقایقی پیش آخرین وضعیت را دریافت کرده ایم، تصریح کرد: مردم به ویژه در هجدک و روستاهای اطراف دلهره و استرس دارند و درخواست آنها از دستگاه های اجرایی این است که چادر یا کانکس برای آنها گذاشته شود.

 

وی بیان کرد: موارد را به مسئولین اجرایی منتقل کرده ایم تا در جریان باشند اما مشکل خاصی نبوده که نیاز باشد سپاه وارد شود چرا که همانطور که می دانید مسئولیت اصلی در چنین مواردی برعهده هلال احمر، بنیاد مسکن، فرمانداری، بخشداری و مدیریت بحران است.

 

سردار ابوحمزه اظهار داشت: در زمانی که احساس نیاز شود و شرایط به گونه ای باشد دستگاه های اجرایی درخواست کمک کنند، مسئولین سپاه و بسیج وارد شده و کمک می کنند.

 

وی افزود: قبلا هم اعلام کرده ایم که بسیج و سپاه آمادگی دارد تا در همه نقاط استان به دستگاه های اجرایی کمک کند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به پس لرزه های متعدد خاطرنشان کرد: زمین لرزه های اخیر خسارت جانی نداشته چرا که مردم از قبل آمادگی داشته و خارج از منزل بودند و خسارت مادی هم محدود بوده است.

 

ارسال نظرات