خطیب نماز جمعه اشکذر:

اختلاف انداختن بین حوزه و دانشگاه کاری شیطانی و پلید است

خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته به ۲۷ آذر سالروز شهادت ایت الله مفتح اشاره کرد و گفت:: آیت الله مفتح یکی از بازوان امام بود و نقش موثری در اتحاد بین دانشگاه و حوزه داشت که روز شهادت این استاد بزرگوار را روز وحدت بین حوزه و دانشگاه نام گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۰۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته به ۲۷ آذر سالروز شهادت ایت الله مفتح اشاره کرد و گفت: آیت الله مفتح یکی از بازوان امام بود و نقش موثری در اتحاد بین دانشگاه و حوزه داشت که روز شهادت این استاد بزرگوار را روز وحدت بین حوزه و دانشگاه نام گذاشتند.
"حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طالبیان" وحدت و یکپارچگی امت را یک از نعمت‌های برزگ خداوند دانست و افزود: شهید مفتح عمر خود را برای آن که دانشگاه را از تهاجم فرهنگی استکبار و طاغوت نجات دهد صرف کرد که در نتیجه توانست ارتباط نزدیکی بین حوزه و دانشگاه برقرار کند و مسئولیت گسترش فرهنگ اسلامی را در دانشگاه‌ها بر عهده گرفت.
امام جمعه اشکذر ادامه داد:ایجاد اختلاف و تفرقه کاری شیطانی است و در زمانی که دانشگاه در کشور رواج پیدا کرد دشمنان اسلام و نظام در صدد تفرقه انداختن و جدا کردن علوم به دو دسته علوم دینی و علوم غیر دینی بر آمدند که به الطاف خدا و با تدابیر علمای گرانقدر نظام اسلامی این نقشه دشمنان نیر خنثی شد.
طالبیان در پایان به حادثه زلزله‌های اخیر در کشور بخصوص استان کرمانشاه اشاره کرد و عنوان کرد: در این هوای سرد زمستان مردم زلزله زده کرمانشاه داخل چادر‌ها روز و شب خود را سپری می‌کنند و با سردی هوا دست به گریبان هستند که شایسته است با کمک‌های مردم ایران اسلامی مشکلات عزیزان کرمانشاهی هر چه زود‌تر مرتفع شود و به زندگی عادی خود برگردند.
ارسال نظرات