رئیس جامعه پزشکی کردستان خبر داد.

آغاز بکار طرح بیمارستان تک تخصصی جراحی چشم شهدای مدافع حرم در سنندج

سرگرد قاسم کاوه از آغاز بکار طرح بیمارستان تک تخصصی جراحی چشم شهدای مدافع حرم دربیمارستان کوثر سنندج را خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۱۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرگرد قاسم کاوه از آغاز بکار طرح بیمارستان تک تخصصی جراحی چشم شهدای مدافع حرم دربیمارستان کوثر سنندج را خبر داد.

وی گفت: این طرح در هفته مبارک بسیج کلید خورد و بعد از شناسایی بیماران نیازمند، غربالگری‌های اولیه انجام شد.

کاوه با بیان اینکه طی هماهنگی‌های اولیه با بیمارستان کوثر دیروز تعداد ۳۰۰ نفر از افراد شناسایی شده ویزیت شدند افزود: بعد از ویزیت تخصصی افرادی که امکان درمان بیماری آن‌ها با دارو امکان پذیر بود با معرفی به داروخانه، داروهایشان را تحویل و به خانه برگشتند و ۴۴ نفر از این افراد نیازمند عمل جراحی چشم قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد از مناطق کم برخوردار استان کردستان خاصتا از شهرستان دیواندره توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان و همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج محلات شناسایی و به سنندج اعزام شدند.

سرگرد قاسم کاوه بیان داشت: این طرح در راستای اجرای محرومیت زدایی در استان و ارتقا شاخص‌های سلامت در استان برنامه ریزی شده و اجرا می‌شود.

کاوه در پایان گفت: خدمات ارائه شده از قبیل: غربالگری اولیه، ویزیت تخصصی، ارائه دارو، عمل جراحی کلیه‌ی اقدامات پیش نیاز عمل جراحی از قبیل: ویزیت متخصص قلب، ویزیت متخصص بیهوشی، انجام آزمایش‌های لازم، انجام گرافی‌ها و بستری شدن بصورت کاملا رایگان توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان انجام گرفته است.

انتهاتی پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار