موحدپور باید جواب آبرویی که از استان در لرستان برد، را بدهد

رسانه های لرستان از خادمی استاندار جدید لرستان خواستند که موحد پور را به کهگیلویه و بویراحمد برگرداند، آیا این موضوع نباید موشکافی شود، چرا نباید موحد پور را به دادگاه کشاند و وی را به خاطر بی آبرویی که برای استان در رسانه های لرستان ایجاد کرده است محاکمه نکرد؟
کد خبر: ۸۹۶۲۹۸۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
محمد ارجمندی - به عنوان یک مخاطب همیشه از سایت‌های مختلف استانی خصوصا صبح زاگرس پیگیر اخبار استان هستم. شرایط کاری ام به گونه ایست که معمولا در خارج از استان هستم.
درست مدتی کوتاه بعد از انتخابات ریاست جمهوری بود، خبری را دیدم که فریدون برادر رییس جمهور منتخب؛ کهگیلویه و بویراحمد را برای مقصد گردشی خود انتخاب کرده است.

از شنیدن این خبر بعنوان یک لر زبان خیلی خوشحال شدم و پیش خودم گفتم: حداقل این سفر این است مسئولان استانی یاسوج و استان را برایش می‌شناسانند و کمی از مشکلات و درد بیکاری جوانان را برایش تشریح می‌کنند تا شاید دکتر روحانی توجه بیشتری به استان کند.

در همین بین بود که خبری را در خروجی سایت‌های استانی دیدم که اشاره کرده بود: موحد، رییس دفتر استاندار پیشین قاطعانه سفر فریدون را تکذیب کرده است.

پیش خودم گفتم امان از این رسانه‌ها که یک روز دست از سر استان بر نمی‌دارند و مدام حاشیه می‌سازند!

اما هفته پیش جریانی را در سطح رسانه‌های استان دیدم که واقعا شرمم شد، تصویر موحد پور با برادر رییس جمهور که در خردادماه سال جاری در غار دهشیخ گرفته شده بود. این یعنی عدم صداقت یک مدیرکل که تا دفتر خادمی استاندار پیشین رفته بود.

این موضوعی کوچک نیست، از این قضیه می‌توان تا آخر ماجرا را خواند، چطور می‌شود دیگر حرف سایرین را پذیرفت؟

اولین اصل مدیریت صداقت است، چیزی که موحد پور آنرا خاک کرد و تا ابد در پیشانی وی این لکه خواهد ماند، چرا چنین آبرو ریزی رخ می‌دهد و مسئولان ساکت می‌نشینند!

بخاطر این موضوع رسانه‌های لرستان از خادمی استاندار جدید لرستان خواستند که موحد پور را به کهگیلویه و بویراحمد برگرداند، آیا این موضوع نباید موشکافی شود، چرا نباید موحد پور را به دادگاه کشاند و وی را به خاطر بی آبرویی که برای استان در رسانه‌های لرستان ایجاد کرده است محاکمه نکرد؟

امیدواریم دکتر احمدی استاندار جدید از این قبیل موضوعات درس عبرت بگیرد و همواره آن را سرلوحه خود و مدیران تحت امر خود قرار دهد.
ارسال نظرات