خبرهای داغ:
در پیام شهردار تبریز به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل آمده است؛

«انسان‌محوری» آرمان مدیریت حمل و نقل درون شهری

شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن گرامی داشت روز ملی حمل‌ونقل، تاکید کرد که مشارکت شهرونداان با رویکردهای این حوزه، ضامن آرامش و سلامت شهر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۶۳۳۶۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در پیام  ایرج شهین‌باهر آمده است: حمل‌و‌نقل پایدار، منشا ارتباطات اجتماعی و اقتصادی شهروندان و از مهم‌ترین محورهای مدیریت شهری است؛ حوزه‌ای که به شهر، تحرک و توسعه بخشیده و با سلامت و ایمنی شهروندان پیوند خورده‌است.
شهردار تبریز، در ادامه این پیام، بر لزوم مشارکت شهروندان در حوزه حمل‌ونقل تاکید و خاطرنشان کرده‌است: روز حمل‌ونقل را در حالی پشت سر می‌گذاریم که در روزهای اخیر، تبریز، از آلوده‌ترین شهرهای کشور است؛ در کنار آلاینده‌های صنعتی و خانگی، بی‌گمان، بخشی از این آلودگی، ریشه در نارسایی‌های فرهنگی حوزه حمل‌و‌نقل دارد و رفع آن، نیازمند همراهی و مشارکت شهروندان است.
مهندس شهین‌باهر تاکید کرده‌است: شهرداری تبریز مجموعه‌ای از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی، شامل اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی و مترو را در خدمت تردد روزمره شهروندان قرار داده‌ و از آغاز دوره جدید مدیریت شهری، «انسان‌محوری» را آرمان مدیریت حوزه حمل‌و‌نقل درون‌شهری می‌داند.
مهندس شهین‌باهر، در پایان این پیام، با تبریک روز ملی حمل‌ونقل به عموم مدیران، مجریان و فعالان این حوزه، اظهار امیدواری کرده‌است توسعه و تجهیز ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی، در کنار برنامه‌های نرم‌افراری و فرهنگی، چشم‌انداز بهتری در این حوزه ترسیم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها