شهدا با بصیرت بالای خود به ولی عصر لبیک گفتند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: شهدا در زمان خود با بصیرت بالا در حساس‌ترین زمان به ولی‌عصر خود لبیک گفتند و در جنگ تحمیلی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و پیروز شدند.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۳۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمود یوسفوند در یادواره شهدای حوزه بسیج ورزشکاران اظهار داشت: ما در مقابل شهدا هم مدیون هستیم هم وظیفه‌داریم، وظیفه ما پاسداری از خون آن‌هاست و باید درراه آن‌ها قدم برداریم. چون هرچه داریم از شهدا داریم آن‌ها با دادن جان خود از این اسلام عزیز حفاظت و حمایت کردند.
وی با توجه اخلاص و نیت پاک شهید حججی بیان کرد: دو ویژگی شهید حججی که موجب عزت و سربلندی این شهید شده است یکی اخلاص و دیگری نیت پاک این شهید عزیز بود، که به‌موقع حرکت کردن این جوان و نیاز جامعه به این‌جور شهادتی موجب شد خداوند متعال نام این جوان عزیز را بلندمرتبه کند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر با توجه به تخریب‌های فضای مجازی و جنگ نرم افزود: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که از طریق فضای مجازی به ما ضربه بزند، پس‌ازآنکه دشمن نتوانست در جنگ سخت‌کاری از پیش ببرد اکنون با ورود به جنگ نرم اعتقادات و باورهای جوانان ما را هدف‌گیری کرده است پس ما نباید به دشمنان اجازه دهیم باورهای ما را نشانه بگیرند.
وی با توجه به سخن مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که فرمودند: من انقلابی‌ام افزود: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: من دیپلمات نیستم و یک انقلابی هستم، به همین علت صریح، صادقانه و قاطعانه حرف می‌زنم، ایشان حفظ بصیرت و اتحاد را زمینه‌ساز و ادامه عزت ملی دانستند و فرمودند: مسئولان باید مصالح کشور را حفظ کنند.
سرهنگ یوسفوند گفت: اگر می‌خواهیم یاد و راه شهدا را ادامه دهیم باید پیرو ولایت‌فقیه و گوش‌به‌فرمان ولی زمان خود باشیم تا در برابر دسیسه‌های دشمنان پیروز باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات