خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس فارس:

انجمن داستان‌نویسان دفاع مقدس فارس آغاز به کارکرد

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس فارس گفت: انجمن داستان نویسان دفاع مقدس فارس باهدف ساماندهی بهتر این حوزه آغاز به کارکرد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۸۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

عبدالرضا قیصری  اظهار داشت: در حوزه داستان‌نویسی دفاع مقدس تاکنون کارهای بسیاری در سطح استان انجام‌گرفته اما این فعالیت‌ها پراکنده است.

وی افزود: کارگاه‌های دوره‌ای و جشنواره‌های زیادی برگزار می‌شود اما داستان‌نویسان به‌صورت متمرکز رصد و برنامه‌ریزی و هدایت نمی‌شدند و جوایز ادبی نیز اطلاع‌رسانی نمی‌شد.

قیصری گفت: به‌واسطه همین مسئله نمی‌توانستیم خدمات خوبی برای انتشار کتاب‌های نویسندگان این حوزه ارائه بدهیم؛ ضمن این‌که در بحث ترجمه آثار نیز نیازمند برگزاری جلسات منظم و تشکیل جمعی که به‌صورت تخصصی داستان‌نویسی دفاع مقدس را رصد کنند بودیم.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس فارس ادامه داد: به همین منظور و در حوزه نویسندگی، با استادان داستان‌نویسی و زندگینامه نویسی دفاع مقدس اقدام به تشکیل انجمن داستان‌نویسان دفاع مقدس کردیم که انتخابات آن نیز برگزار شد و اعضای هیأت‌مدیره انجمن شامل افرادی چون اکبر صحرایی، بابک طیبی، حمید اکبرپور، غلامرضا کافی و ساجده تقی‌زاده هستند که بنا داریم با همکاری دیگران حرکتی جدی را در این حوزه آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس نیز برای همکاری اعلام آمادگی کردند که در حال رایزنی با آنان هستیم تا به شکلی مشترک برنامه‌ها را به‌پیش ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها