خبرهای داغ:
رییس شورای عالی بسیج سپاه عشایر فارس:

بسیج؛ مظهر قدرت، شوکت و عظمت نظام اسلامی است

رییس شورای عالی بسیج سپاه عشایر فارس، گفت: مسجد باید محل مبارزه با افکار دشمن باشد.
کد خبر: ۸۹۶۳۵۹۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش سرویس عشایری خبرگزاری بسیج، "حجت الاسلام عباسی" رییس شورای عالی بسیج سپاه عشایر فارس در مجمع سالانه اعضای شورای عالی قشر بسیج ضمن بیان نقش جوان و مسجد محوری، گفت: مسجد بهترین و زیربنایی ترین پایگاه اسلامی است.

رییس شورای عالی بسیج  سپاه عشایر فارس با توجه به اینکه مسجد می تواند جامعه را از آفت ها مصونیت ببخشد، افزود: مسجد مکانی است که می توان به کمک آن جامعه را از انگیزه های اجتماعی پر کرد و این امر مهم بدون حضور جوان ها محقق نمی شود.

حجت الاسلام عباسی در آیین شورای عالی قشر ضمن این که مسجد می تواند محور همه تحولات جامعه باشد، افزود: امروز مسئولین اگر بخواهند تنویر افکار عمومی داشته باشند باید از مساجد شروع کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عرصه فعالیت دشمن گسترده است، گفت: امروز دشمن از نمادهای مذهبی برای بایکوت کردن حرکت دینی استفاده می کند و برای قشر مذهبی ما از ولنگاری استفاده نمی کند.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: دشمن از جایگاه مذهب وارد می شود و از شعار مذهب علیه مذهب استفاده می کند تا جوان های مذهبی را به نوعی از انقلاب و دین جدا کند. 

وی، کارکرد مسجد را وسیع تر از کارکرد عبادی دانست و گفت: مسجد مرکز انقلابی گری و روشنگری دینی است و می تواند مرکز فرهنگی تربیتی و تحکیم پایه های اجتماعی باشد.

حجت الاسلام عباسی، مسجد را مرکز و نماد تمدن اسلامی رسیدگی به محرومین و رفع گرفتاری از مومنین خواند و افزود: مسجد در صورتی می تواند از این کارکردها برخوردار باشد که چینش مدیریت مسجد مبتنی بر اصول مدیریت اسلامی باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار