مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه خبرداد

برگزاری کلاس‌های آموزش صنایع دستی با همکاری شهرداری بندرلنگه

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرلنگه از برگزاری کلاس‌های آموزش صنایع دستی با همکاری شهرداری این بندر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۳۷۷۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نشستی با حضور محمد تاور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه، شریف شریفی‌نژاد شهردار و فتح‌الله میرکمانداری مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرلنگه عصر امروز در محل دفتر بسیج هنرمندان این شهرستان با موضوع برگزاری کلاس‎های صنایع دستی برگزار شد.

شریفی‌نژاد در این نشست اظهار کرد: امروز بیش از گذشته باید به مشاغل خانگی و توانمندکردن بانوان این شهر در زمینه آموزش‌های صنایع دستی پرداخت و شهرداری هم به اندازه توان خود در کنار سایر دستگاه‌های متولی در این خصوص همکاری خواهد کرد.

وی افزود: باید به هنر و صنایع دستی این شهر که از قدمت بسیار طولانی برخوردار است، توجه ویژه‌ای شود و هنرمندان را در این مسیر یاری کرد.

در ادامه نیز مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرلنگه با تقدیر از همکاری شهرداری بندرلنگه در برگزاری کلاس‌های صنایع دستی، اضافه کرد: طی دوسال گذشته بیش از یک هزار نفر از بانوان این شهر در کلاس‌های صنایع دستی شهرداری بندرلنگه که باهمکاری بسیج و میراث فرهنگی برگزار شد شرکت داشته‌اند.

میرکمانداری افزود: تعداد زیادی از هنرجویان نیز پس از دریافت گواهی شرکت در دوره جهت ایجاد کارگاه‌های صنایع دستی تسهیلات دریافت نمودند.

وی یادآور شد: برای سه‌ ماهه آخر امسال نیز برگزاری کلاس‌های صنایع دستی ویژه بانوان در نظر گرفته شده که ان‌شالله با همکاری سازمان میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی پس از اعلام آمادگی شهرداری بندرلنگه شرایط ثبت نام نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

جانشین سپاه بندرلنگه نیز در این نشست بیان داشت: امروز بیش از هر زمان جوانان و نوجوانان ما به تفریحات و اوقات فراغت سالم نیاز دارند و برگزاری کلاسهای صنایع دستی ضمن حرفه آموزی می‌تواند اوقات فراغتی سالم برای شهروندان فراهم آورد.

ارسال نظرات