فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

بسیج؛ بازویی پر توان برای برقراری امنیت

به منظور برقراری هر چه بهتر امنیت در جامعه؛ جلسه برنامه ریزی برای گشت محله محور پایگاه‌های ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۹۸۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت:بسیج به عنوان یک بازویی پر توان برای برقراری امنیت است و در کنار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت و در شب‌های آینده شاهد حضور پرتوان گشت بسیج محله محور در سطح شهر هستیم.
وی افزود: الحمدالله در شهریزد بسیجیان با انگیزه، پرتوان و ولایت مداری وجود دارند که کمر همت برای خدمت به مردم بسته اند و از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اظهار داشت: ۳۸ سال قبل امام (ره) دست نوشتی‌ای مرقوم کردند و فرمودند: کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون تفنگدار داشته باشد و متاسفانه در همان زمان افرادی که بصیرت نداشتند در مقابل ایشان موضع گیری کردند.
وی افزود: امام (ره) بنیانگذار تفکری و دانشگاهی بودند که هیچ تفاوت سنی، رتبه‌ای و جنسیتی ندارد و سربازان زیادی تقدیم انقلاب کرده است.
زارع کمالی تصریح کرد: در این دانشگاه و مکتب، افرادی تربیت می‌شوند همچون شهید حججی و شهدای مدافع حرم که از این مرز و بوم رفتند و جان خود را فدا کردند.
وی اظهار داشت: امروز بسیجیان درس آموخته در مکتب ولایت همچون همان بسیجیان گذشته و شهدای مدافع حرم آماده اند دربرابر هر گونه توطئه‌ای ایستادگی کنند.
ارسال نظرات