فرمانده قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه تاکید کرد:

تقویت عوامل بازدارنده در معضل اعتیاد

فرمانده قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه گفت:قرارگاه جواد الائمه سپاه در جهت پیشگیری از اعتیاد به کنترل و رفع این پدیده در استان می پردازند
کد خبر: ۸۹۶۴۰۲۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
سرهنگ پاسدارمحمد ناظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار داشت:
سازمان بسیج مستضعفین و سپاه سلمان استان، قرارگاه جواد الائمه رابا همکاری دستگاه‌های اجرایی در جهت مقابله با معضل اعتیاد در استان فعال کرد.

وی افزود: این قرارگاه در یکسال گدشته بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) پس از نیازسنجی‌های لازم، رفع معضلاتی همچون حاشیه نشینی، مفاسد اخلاقی طلاق و اعتیاد را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: قرارگاه مرکزی جواد الائمه (ع) ۴۸۰ شهرستان کشور رابا هدف رفع معضل اعتیاد تحت پوشش قرار داده است که این رقم در استان سیستان و بلوچستان ۸ شهرستان و ۲۱ محله است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برای ریشه کنی این معضل لازم است، بیان کرد: در کشور ۳۷۰۰ شهید در راه مقابله با مواد مخدر و قاچاقچیان مسلح به شهادت رسیده اند و ۱۲ هزار نفر نیز به مقام جانبازی نائل آمده اند.

فرمانده قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه گفت: کارگاه‌های آموزشی مختلفی از سوی این قرارگاه در استان در حال انجام است که به افراد می‌آموزد در مقابل با مواد مخدرو پیشگیری از اعتیاد هوشیارانه عمل نمایند.
ارسال نظرات