فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه:

امروز کشورمان ایران در عرصه های پژوهشی درجهان مطرح است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، گفت: کشورمان ایران به همت و تلاش پژوهشگران توانسته در جهان جایگاه خوبی را کسب نماید.  
کد خبر: ۸۹۶۴۰۹۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
سید حسین فاطمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در رابطه با هفته دانش و پژوهش، عنوان کرد: هفته پژوهش و فناوری، هفته ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور فراهم می آورد تا کلیه روندها و وضعیت موجود در کشور برای آینده، برنامه ریزی و اقدامات بهتر و مهم تری را در دستور کار خود قرار دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، افزود: پژوهش و فناوری ضامن پیشرفت واقعی کشور و ایجاد ثروت، رفاه و امنیت در ابعاد اجتماعی و فرهنگی برای مردم است کشورمان ایران به همت و تلاش پژوهشگران و محققان توانسته در جهان جایگاه خوبی را کسب نماید.

وی درپایان سخنان خود در خصوص اهداف هفته پژوهش تاکید کرد: شناسایی توانمندی های پژوهش و فناوری دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی، شناسایی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی،  فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی از اهداف این هفته می باشد.

ارسال نظرات