رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" تهدیدهای کشور را به فرصت تبدیل می‌کند/ بسیج یک جریان فکری است که همواره پشتیبان انقلاب خواهد بود

پژمان‌فر گفت: هجمه‎هایی صورت گرفته به بسیج مبنی براینکه امروز تاریخ بسیج منقضی شده و دیگر نباید در صحنه حضورداشته باشند، نشان دهنده شیطنت بزرگ دشمنان این نظام و انقلاب و نگرانی است که نسبت به وجود بسیج دارند.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۵۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج مهم‎ترین پشتوانه ملت و نظام در دوران پیروزی بعد از انقلاب اسلامی بوده و هست عنوان کرد: امروز ظرفیت بسیج که باعث شده تهدیدات بزرگ را تبدیل به فرصت کنیم، خاری در چشم دشمنان قرار گرفته است.

نماینده مردم مشهد در ادامه توضیح داد: دشمنان این نظام تلاش می‎کنند بسیج را هم تضعیف کنند وهم جایگاه آن را تنزل دهند و بگویند بسیج یک نیروی شبه نظامی صرف است، حال آنکه بسیج یک جریان فکری است که در همه مراحل مراقبت از انقلاب داشته و دارد و خواهد داشت.

پژمان‌فر در ادامه افزود: امروز این هجمه‎هایی صورت گرفته به بسیج مبنی براینکه یک نیروی شبه نظامی است و دوران آن فقط دوران جنگ و دفاع مقدس بوده و امروز تاریخ بسیج منقضی شده و دیگر نباید در صحنه حضور داشته باشند، نشان دهنده شیطنت بزرگ و نگرانی است که دشمنان این نظام و انقلاب نسبت به وجود بسیج دارند.

ارسال نظرات