خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

انرژی برق در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز با وی داشتند، گفت: انرژی برق در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۷۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم با بیان این مطلب، افزود: انرژی برق به طور مستقیم و غیر مستقیم  هم در بعد اشتغال و هم در بعد تولید اهمیت بسیاری دارد.

وی تاکید کرد: تامین برق در شهرک های صنعتی بسیار مهم است و کارکنان شرکت توزیع برق از این طریق می توانند به اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اهمیت انرژی برق در حیات بشر امروزی، اضافه کرد: بسیاری از اقدامات وابسته به برق می باشد و به همین علت کار در این زمینه اجر زیادی در بین مردم دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز  نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش از اقدامات این شرکت، گفت: در راستای رویداد مهم تبریز 2018، برای اصلاح و ساماندهی حدود 60 کیلومتر از شبکه روشنایی معابر تبریز برنامه ریزی کرده ایم که این، علاوه بر برنامه های سالانه روشنایی معابر است.

عادل کاظمی، افزود: بیشتر این 60 کیلومتر، مراکز و مسیرهای گردشگری هستند که 15 کیلومتر آن کوچه ها و مابقی معابر اصلی می باشند.

همچنین وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بازار تاریخی تبریز، تصریح کرد: حدود 800 میلیون تومان برای اصلاح شبکه برق و زمینی کردن شبکه در بازار صادقیه هزینه شده است.

وی افزود: حدود 60 میلیارد تومان پروژه در حال اجرا داریم که تقریباً 30 میلیارد تومان طرح تمام شده و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم کمترین پروژه نیمه تمام به سال آینده منتقل شود.

کاظمی معوقات هزینه برق مصرفی را یکی از چالش های مهم این شرکت عنوان کرد و افزود: برای عبور بدون خاموشی از تابستان سال بعد نیازمند ایجاد تاسیسات در برخی نقاط شهر هستیم که می بایست امکان نصب پست هوایی در سطح شهر فراهم شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها