خبرهای داغ:
شهردارمنطقه 5 خبر داد؛

تغییر اساسی در مبلمان شهری شرق تبریز/ آزادسازی70درصد از املاک واقع در مسیرگشایی باندجنوبی جاده تهران

شهردار منطقه 5 تبریز گفت: تعدادی دیگر از املاک واقع درمسیرگشایی باندجنوبی جاده تهران پس از توافق با صاحبانشان توسط شهرداری منطقه 5 آزادسازی شدند.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۰۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تبریز، یعقوب هوشیار اظهار داشت: 70 درصد املاک واقع در مسیرگشایی باندجنوبی پس از توافق آزادسازی شده است.

وی افزود:  پس از مسیرگشایی باند شمالی جاده تهران  با 100 میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی و آزادسازی باندجنوبی نیز در سال‌جاری آغاز شده است.

هوشیار با بیان اینکه به بهره‌برداری از باندشمالی به طول 4 کیلومتر شاهد ساخت‌وساز مدرن و اصولی شده‌ایم، گفت: قطع یقین با اتمام باند جنوبی و ساخت‌وساز در آن ورودی شرق تبریز ساماندهی اساسی خواهد شد.

وی در ادامه  با بیان اینکه احداث باندهای کندرو شمالی و جنوبی مسیر جاده تهران یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مسیرگشایی شهرداری تبریز محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن باند جنوبی شاهد تغییر اساسی در مبلمان شهری شرق تبریز خواهیم بود.

هوشیار از مسیر جاده تهران به عنوان مهم‌ترین ورودی کلان‌شهر تبریز یاد کرد و زیباسازی و ایجاد تحول در این مسیر را از برنامه‌های اساسی شهرداری تبریز برشمرد و گفت: با بهره‌برداری از چند پروژه در مسیر جاده تهران ورودی شرق تبریز علاوه بر زیبا شدن، آماده جذب پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی شده است.

هوشیار در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح باند کندرو شمالی تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک ورودی شهر داشته به پروژه مسیرگشایی باند جنوبی نیز اشاره کرد و تصریح کرد: با تملک و آزادسازی املاک واقع در مسیر پروژه که با سرعت در حال اجرایی شدن است باند جنوبی به طول 4 کیلومتر و در حد فاصل طرح تبادل امام علی (ع) تا سه راهی اهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

هوشیار از مشارکت و همراهی شهروندانی که املاکشان در مسیر پروژه قرار گرفته بود قدردانی کرد و گفت: قطعاً بدون همراهی مردم این پروژه از زمان‌بندی عقب افتاده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها