مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

مسابقات دو میدانی قهرمانی بسیج مازندران برگزار شد

سرهنگ غفار پور:به مناسبت گرامیداشت ده هزار و چهارصد شهید دفاع مقدس استان و یاد و خاطر 39 شهید مازندرانی جبهه مقاومت اسلامی مسابقه دو میدانی قهرمانی بسیج با مشارکت 60 ورزشکار بسیجی از استان در بابل برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵۰۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار کاظم غفارپور در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به برگزاری مسابقه دو میدانی سپاه در بابل گفت: این دوره مسابقات با مشارکت ورزشکاران شهرهای بابل، بابلسر، چالوس، آمل نوشهر و رامسر در رده های سنی نوجوانان و جوانان در  سالن ورزشی حیدرکلای بابل برگزار شد و  در نتایج  تیمی ناحیه مقاومت بسیج  آمل، بابل و نوشهر به ترتیب به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

 

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا یادآور شد: در این دوره مسابقات نتایج انفرادی  دو قهرمانی بسیج مازندران  اینچنین رقم خورد؛در دو 200متر رده نوجوانان بسیجی، فرزان فرج مشائی و امیر اکبری هر دو از رامسر، به ترتیب مقام های  اول و سوم  را کسب کرده و فرهاد صالحی از آمل دوم شد.

 

در دو 400متر نوجوانان محمد فاضلی ثانی از رامسر اول، مسعود قاسمی از بابل دوم و امیر رجب زاده از آمل سوم شد.

 

در دو  1500متر نوجوانان فرزان فرج مشایی از رامسر فرهاد صالحی از آمل  و امیرحسین تقی زاده از بابل به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

در پرش طول نوجوانان بسیج،  میلاد اصلانی از بابلسر  امیررضا اکبری از رامسر و مسعود قاسمی از بابل به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

 

در پرتاپ وزنه نوجوانان اسماعیل محمدیان از آمل حسین میر محمدنژاد از بابل و پارسا درویش نیا از نوشهر هم به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.

 

 

 اما در دو 400متر رده جوانان بسیج مازندران،  مهدی خواجه صالحانی از آمل، مصطفی یعقوبی از نوشهر و امیر حسین پرویزی از بابل عناوین اول تا سوم  را کسب کردند.

 

در دو 800 متر جوانان مصطفی یعقوبی از نوشهر اول ، مهدی خواجه صالحانی   و احمد ذکی پور  هر دو از آمل مقام های دوم و سوم را به ترتیب دست یافتند.

 

 در دو  1500 متر جوانان  و پرتاپ وزنه جوانان، به ترتیب عرفان حسن زاده و امیرحسین برزگر هر دو از آمل به مقام اول رشته خود رسیدند.

 

در پرتاپ نیزه جوانان سید حسین میرنژاد و امیر حسین تقی زاده مشترکا از بابل  به ترتیب اول و سوم شده  و پارسا درویش نیا از نوشهر به مقام دوم این رشته رسید.

 

 و بالاخره در پرش طول رده جوانان بسیج، عرفان حسن زاده  و امیر حسین برزگر هر دو از آمل اول و سوم شده و مصطفی یعقوبی از نوشهر به مقام دوم این رقابت دست یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها