رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان :

لرستان رتبه دوم کشور در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت : استان لرستان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در رتبه دوم کشور و در زمینه معرفی به بانک در رتبه هفتم قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۹۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان محمدرضا صفی خانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان اظهار داشت: امسال تاکنون شاهد پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۷۱ طرح با مبلغ ۲۳۰ میلیارد و ۹۴۰میلیون تومان بوده که از این تعداد ۳۳ طرح با مبلغ ۲۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه صنعت هستند.

وی افزود: حدود ۴۹۶ پروژه با مبلغ ۶۸۲ میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان به بانک‌ها وارد شده‌اند که تاکنون ۲۳۰ میلیارد تومان پرداخت شده و تعداد وجود ۱۸6پرونده با مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان انباشت ارجاع به شعبه داریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: استان لرستان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در رتبه دوم کشور و در زمینه معرفی به بانک در رتبه هفتم قرار دارد.

وی گفت: از محل پرداخت‌های مستقیم نیز ۶۲ طرح و با مبلغ ۲۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در سامانه رونق تولید بارگذاری شده و انتظار می‌رود بانک‌ها شرایط را برای بارگذاری سایر پرداخت‌هایشان مهیا کنند چرا که شاهد اعطای تسهیلات بسیار مناسبی در این حوزه هستیم که باید در سامانه ثبت شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات